سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / هنر / عکس و گرافیک دیگران / زنگ بیدارباش در قبال دشمن _۲۲

زنگ بیدارباش در قبال دشمن _۲۲

🛎 #زنگ_هوشیارباش در قبال دشمن

🛎 #زنگ_بیدارباش در قبال دشمن

…انسان با هوشیاری و زیرکی، حرکتهای دشمن را تفرّس کند، زیر نظر بگیرد و هدفهای دشمن را کشف کند؛ این خیلی مهم است. اگر شما در یک مبارزه‌ی شخصی، در یک دفاع شخصی که در مقابل یک حریف قرار میگیرید، بتوانید حرکت او را پیش‌بینی کنید، هیچ ضربه‌ای نخواهید خورد.

اگر حواستان پرت شد، غافل شدید، تمرکز را از دست دادید، به چیز دیگری سرگرم شدید، نتوانستید پیش‌بینی کنید که او چه کار میخواهد بکند، حتماً ضربه میخورید. دشمن که نخوابیده؛ او بیدار است. شما اگر حواست پرت شد، شما اگر از موقعیت خودت غافل شدی، دلیل این نمیشود که دشمنی هم که در مقابل توست، حواسش پرت شده باشد؛ او ممکن است حواسش جمع باشد، بزند.

پس باید حواسها جمع باشد… سفارش میکنیم که از وارد کردن حرفها و مطالب نادرست – که ذهن مردم را مشغول میکند – به فضای ذهنی مردم پرهیز کنید، به خاطر این است.

یک ملت باید درست حواسش را جمع کند، بداند پا کجا میگذارد – تقوای جمعی یعنی همین – بداند چه کار میخواهد بکند، مراقب باشد که از کجا ضربه متوجه او میشود.

در عمل فردی هم اگر ما تقوا داشته باشیم، اعمال خودمان را مراقبت خواهیم کرد، خودمان را مراقبت خواهیم کرد؛ جائی که پای انسان میلغزد، انسان پا نمیگذارد؛ جائی که خوف سقوط هست، انسان مراقبت میکند. این چیزی است که لازم است…؛ ۱۳۹۱۱۰۱۹

#تبیین های #قافله‌سالار

#شاهچراغ

هیئت فاطمیون حوزه هنری

۲۲ از ۳۰

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر/ شیعیان ،دیگر هوای نینوا دارد حسین

السلام علی الحسین

آهنگ / سرانجام

السلام علی الحسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.