سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / کشف 400 بمب در چند ماه اخیر ۴۰ بمب برای انفجار در هیئت‌ها بود

کشف 400 بمب در چند ماه اخیر ۴۰ بمب برای انفجار در هیئت‌ها بود

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از کشف و خنثی‌‌سازی ۴۰۰ بمب در 6 ماه اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با حضور در یک برنامه تلویزیونی با تشریح اقدامات اخیر دستگاه امنیتی کشورمان گفت: دستگاه امنیتی تلاش خود را برای مقابله با توطئه و آنچه آرامش را از جامعه سلب می‌کند به‌کار می‌گیرد تا شرایطی فراهم کند که آرامش در کشور برقرار شود و وظایفی پنجگانه برای خود در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی و نظام سلطه و تروریسم و براندازی و جاسوسی و نفوذ و مفاسد اقتصادی و ناکارآمدی تعریف کرده است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: نیروهایی که در وزارت اطلاعات هستند معمولاً از بین افراد انقلابی متعهد گزینش می‌شوند و افرادی با روحیه جهادی هستند که شبانه‌روز خود را در گرو امنیت کشور گذاشته‌اند.

وی گفت: در سال گذشته اتفاقی افتاد و پیش‌بینی کرده بودیم که سه ضلع سرویس‌های اطلاعاتی ‌اندیشکده‌ها و تشکل‌های نیمه‌دولتی در خارج و بعضی تشکل‌هایی که معاندین مجموعه نظام محسوب می‌شوند، به‌دلیل تروریست بودن و تجزیه‌طلبی و وابستگی به رژیم سابق، تصمیماتی را در پایان سال ۱۴۰۰ طراحی می‌کنند که گزارش‌ها و مستندات آن موجود است.

حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب اظهار کرد: بیش از ۵۰ سرویس اطلاعاتی جلسات و میزگردهای متعددی در کشورهای مختلف برگزار کردند و بیش از ۲۰۰ رسانه را برای این کار آموزش دادند و با کمک آن تشکل‌های شبه‌دولتی یک مجموعه‌هایی را برای آموزش و طراحی براندازانه خود پیش‌بینی کردند و با کمک گرفتن از ابزار فضای مجازی و رسانه، این فتنه و توطئه و آشوب در کشور برپا کردند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر به ضعف توان رسانه‌ای ‌اشاره داشتند ولی در نظر داشته باشید بودجه صدا و سیما و نیروهای ارزشی و انقلابی از نظر ظاهری و کمی با بودجه ۲۰۰ رسانه متکی به سرمایه‌های بی‌حد و حساب کشورهای مختلف قابل مقایسه نیست.

به گزارش مهر، وی گفت: بودجه ۵۰ سرویس اطلاعاتی از بودجه کل کشور بیشتر است و هدف آنها براندازی است. یکی از کشورهای همسایه در مرز ایران کارخانه اسلحه‌سازی ایجاد کرده بود که تمام تولیدات آن به داخل کشور قاچاق می‌شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چهارشنبه سوری ۱۴۰۲ چه برجای گذاشت؟

مواد محترقه

درماندگی اسرائیل با تحمیل گرسنگی بر اهالی غزه

آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.