سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / حضور پررنگ پزشکان و جراحان ایرانی در بیمارستان‌های عراق

حضور پررنگ پزشکان و جراحان ایرانی در بیمارستان‌های عراق

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر حضور پزشکان ایرانی در اربعین را پررنگ دانست و گفت: پزشکان امسال توانستند کار جراحی انجام دهند و در ۶ بیمارستان مستقر شدند.

پیرحسین کولیوند، حضور پررنگ، صادقانه و بی ریای نمایندگان در مراسم اربعین حسینی به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت را قوت قلبی برای جمعیت هلال

احمر دانست و گفت: حضور نمایندگان در کنار ما و ارائه پیشنهادات موثرشان باعث تقویت روحیه ما و همکاران و انجام بهتر کار‌ها می‌شود و چنانچه نقص و ایرادی باشد به عنوان ناظران و مغز متفکر جامعه که عصاره ملت هستند برای رفع مشکلات تذکر می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نشست هم اندیشی چند سرفصل خوب برای سال آینده یادداشت برداری شد که بتوان عملیاتی کرد البته نه به عنوان نقص و ایراد بلکه برای تقویت امور و اینکه کار‌های جدیدتری با کیفیت بهتر و سرعت بیشتری انجام شود.

کولیوند از همکاری نمایندگان مجلس تشکر می‌کرد و ادامه داد: همیشه و همه جا، در کار‌ها و امور مربوطه از خدمات و پشتیبانی‌ها و نگاه‌های تخصصی نمایندگان مجلس برخوردار بودم و کمک آن‌ها در پیشبرد کار‌ها موثر بوده است.

وی در مورد اقدامات موثری که در اربعین امسال نسبت به اربعین سال گذشته شاهد بودیم، گفت: پزشکان امسال توانستند کار جراحی انجام دهند و در ۶ بیمارستان مستقر شدیم و تعداد پایگاه هایمان هم نسبت به سال گذشته افزایش یافت و در واقع حضور ما در بیمارستان‌های عراقی پررنگ بود.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: به صورت مشترک به ویژه در بحث بهداشت محیط و مدیریت بیماری‌های واگیر کار کردیم و از همه مهمتر در انتقال مصدومان و جانباختگان تلاش و عملکرد خوبی داشتیم و میان ما و کشور عراق جلسات خوب و مفصلی قبل و حین برگزاری مراسم اربعین حسینی برگزار شد و هم اندیشی و همفکری بین کشور‌ها بسیار عالی بود.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

به مناسبت شهادت شهید آیت‌الله صدر و خواهر همرزمش

شهید آیت‌الله سیدمحمدباقر صدر

ماجرای دستور حاج قاسم برای زنان داعشی

ساخت بیمارستان برای زایمان زنان داعشی سوریه به دستور حاج قاسم سلیمانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.