سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اربعین / زنگ بیدارباش در قبال دشمن_۱۹

زنگ بیدارباش در قبال دشمن_۱۹

🛎 #زنگ_هوشیارباش در قبال دشمن

🛎 #زنگ_بیدارباش در قبال دشمن

…توجهات عمومی و تفضلات الهی که[در مناسبت‌های الهی] به انواع و اقسام انسان مشاهده میکند، نباید ما را غافل کند؛اینها خرسند کننده است؛…منتها از مکر الهی نباید غافل شد.

غفلت از آنچه که ممکن است پیش بیاید و خطائی که ممکن است سر بزند و مجازاتی که خدای متعال ممکن است بر ناسپاسی‌ها متوجه یک ملت و یک امت کند، خطر بزرگی است.

حوادث بیدارکننده‌ای هم وجود داشته است و دارد… این حوادث گوناگون، حوادث بیدار کننده است؛ اینها آن زنگ‌هائی است که میخورد تا انسان در خواب غفلت فرو نرود، خواب انسان سنگین نشود، از پیرامون خود غافل نشود؛ این نعمت بزرگی است.

در طول تاریخ و در طول انقلاب از اینگونه حوادث داشتیم و افراد مؤمن و بصیر و هوشیار از این استفاده کردند… زنگ بیدارباش بود؛ خورد، این طرف بیدار شد و کاری که باید بکند، انجام داد…باید با این چشم به این حوادث تلخ نگاه کرد…خیلی زشت است، خیلی ننگین است؛ اما برای ما باید زنگ بیدارباش باشد، باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که: «مَن نامَ‌ لَم‌ یُنَم‌ عَنه»؛ اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ی دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد…؛ ۱۳۸۹۰۶۲۵

#تبیین های #قافله‌سالار

#شاهچراغ

هیئت فاطمیون حوزه هنری

۱۹ از ۳۰

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آهنگ / سرانجام

السلام علی الحسین

در محضر قرآن _ سوره تکویر

قاری گیلانی محمد صالح مهدی زاده به سبک سعید مسلم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.