سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کسب دو نشان در مسابقات جهانی ژنو سوئیس توسط مبتکران ایرانی

کسب دو نشان در مسابقات جهانی ژنو سوئیس توسط مبتکران ایرانی

دو مخترع کشورمان با حضور در مسابقات جهانی اختراعات کشور سوئیس ، با دو ایده و محصول در زمینه گردشگری هوشمند و همچنین فرآوری عسل به ترتیب موفق شدند نشان نقره و برنز این دوره از مسابقات را کسب کنند .

در این مسابقات احسان آقاجانی ریزی دانشجوی دکتری گردشگری پردیس بین‌المللی قشم دانشگاه تهران با ارائه ایده و اختراع خود در زمینه گردشگری هوشمند، موفق شد نشان نقره جهانی این دوره از مسابقات بین‌المللی فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) را کسب کند .

نشان طلای این گروه در این مسابقات به نماینده کشور انگلیس و مدال برنز به نماینده ژاپن رسید.

میزان تقاضای عمومی، اقتصادی و به مقرون به صرفه بودن و دوستدار محیط زیست بودن از مهمترین معیار‌های اعضای هیأت داوران در بررسی اختراعات شرکت داده شده در سومین دوره مسابقات بین‌المللی ایده و اختراعات بود.

همچنین، جواد دست یافته مخترع کشورمان نیز در این مسابقات ، با ارائه «محصول فرآوری عسل ارگانیک» با ۴ فرمولاسیون جدید شامل کنترل دیابت، درمان آب مروارید چشم و حذف عینک، درمان سردمزاجی، و کمک به درمان بارداری و باروری موفق شد نشان برنز این دوره از مسابقات را کسب کند .

مسابقات جهانی اختراعات کشور سوئیس با حضور ۸۳۰ اختراع از ۵۰ کشور ، در سه روز از 29 تا 31 مرداد (۲۰ تا ۲۲ اگوست ۲۰۲۳) توسط فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) در سوئیس برگزار شد .

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

علی پاکدامن نایب قهرمان جام جهانی شمشیربازی گرجستان شد

مسابقات شمشیربازی جام جهانی گرجستان

دستیابی یک شرکت دانش‌بنیان به فناوری تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای

پانسمان‌های پیشرفته ترمیم زخم با فرمولاسیون نوعی چسب‌ که به پوست بدن نمی‌چسبد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.