سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / مناظره قالیباف با خودش!

مناظره قالیباف با خودش!

حالا و پس از برکناری معاون سیاسی وزیر و موج اعتراض‌ها توسط اقشار مختلف، قالیباف روایت را متفاوت بیان کرده و گفته است : استیضاح وزیر کشور ۱۴ بند داشت که فقط یک بند آن بخشنامه معاونت سیاسی است.

اصرار مجلس برای دخالت در انتصابات دولت باعث ایجاد التهاب در فضای سیاسی کشور شده بود. پس از 45 روز بی‌قانونی مجلس، دولت سیزدهم برای حفظ انسجام ارکان قوا فداکاری کرد تا این موضوع سبب سواستفاده دشمن نشود.

پس از بیانیه افشاگرانه غلامرضا، معاون سیاسی سابق وزیر کشور، درباره فشارها و دخالت‌های عجیب رئیس و برخی نمایندگان مجلس برای تغییر معاون سیاسی، قالیباف اظهارات علنی روز ۴ تیر خود را که در مجلس گفته بود «استیضاح را اعلام وصول نکرده تا وزیر کشور خودش معاونش را برکنار کند»، انکار کرد و امروز در اظهارنظر جدیدی گفت استیضاح ۱۴ بند داشته و موضوع بخشنامه سیاسی یکی از آن ۱۴ بند بوده است!

قالیباف ۴ تیر در تریبون علنی مجلس دلیل اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر کشور را قول وزیر بیان کرده بود و گفت: استیضاح حق شما است ولی وزیر کشور یکی دو هفته وقت خواسته که معاون سیاسی را برکنار کند.

دانلود فیلم 

حالا و پس از برکناری معاون سیاسی وزیر و موج اعتراض‌ها توسط اقشار مختلف، قالیباف روایت را متفاوت بیان کرده است و گفت: استیضاح وزیر کشور ۱۴ بند داشت که فقط یک بند آن بخشنامه معاونت سیاسی است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا رئیس مجلس به همین دو روایت بسنده می‌کند و یا در شرایط دیگر، باز هم روایت جدیدی را بیان می‌کند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می‌دهد/ بعید نیست چند لیست بیرون بیاید/ ما سعی می کنیم بهترین‌ها را به مردم معرفی کنیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند

کراچی دیروز صحنه درگیری بین هواداران عمران‌خان و پلیس پاکستان بود

اعتراض

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.