سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه بازداشت شدند

عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه بازداشت شدند

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه درخصوص هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن فضای جامعه را ملتهب کنند.

کرمی با اشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه، اظهار داشت: طی روز‌های گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند. در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید علیخانی به همراه دخترش به دو زن حرمت‌شکن تذکر محترمانه می‌دهند، اما از سوی آنها و یک مرد که به همراه آنها بوده مورد هتک حرمت شدیدی قرار می‌گیرند. این موضوع سبب کدورت خاطر شدید مردم استان شهیدپرور کرمانشاه شد تا جایی که مردم خواهان برخورد بدون مماشات دستگاه قضایی با عوامل این حرمت‌شکنی شده‌اند. وی افزود: در این راستا، به محض اطلاع به دادسرای عمومی و انقلاب استان، دستورات لازم و به تبع آن به ضابطین دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی داده شد تا سریعا وارد عمل شده تا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند. خوشبختانه این مهم در کمترین زمان انجام شد و هتاکان به همسر شهید دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می‌برند و یقینا برخورد قاطع و قانونی قضایی در انتظار آنها خواهد بود.

جزئیات هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی

در همین زمینه خبرگزاری مهر گزارش داد: عصر جمعه گذشته همسر شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی در حالی که با روی گشاده نسبت به کشف حجاب در محوطه عمومی یک شهرک مسکونی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کند، از سوی طرف مقابل و مادر وی مورد حمله قرار گرفته و هتک حرمت می‌شود، هتاکان پس از مراجعه به درب منزل شهید در همان مجتمع مسکونی و ایجاد سر و صدا وارد منزل شهید شده و دختر و همسر شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی را مورد جسارت و هتک حرمت قرار می‌دهند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روزبزرگداشت شیخ بهایی؛ روزملی کارآفرینی و معماری

مسجد امام اصفهان

دیشب از آقا چی خواستی که زود جوابشو گرفتی حاجی؟

حاج محمود کریمی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.