سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / شهادت ۲ مأمور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

شهادت ۲ مأمور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهادت دو مامور انتظامی این استان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

سید جواد‌هاشمی گفت ،

 روز پنجشنبه پس از اطلاع از عبور یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک در محور یاسوج به اصفهان، ماموران انتظامی در منطقه تلگاه شهرستان بویراحمد، خودروی حامل مواد مخدر را مشاهده و متوقف می‌کنند.

هاشمی افزود: در حالی که خودرو حامل مواد مخدر متوقف شده بود، سرنشینان یک دستگاه خودرو که اسکورت‌کننده محموله بوده‌اند به محض رسیدن به محل استقرار ماموران انتظامی، نیروهای انتظامی را به رگبار می‌بندد و متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه دو نفر از ماموران خدوم نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ادامه داد: دو نفر از این افراد دستگیر و دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شدند.

قاتل شهدای نیروی انتظامی به هلاکت رسید

‌‌ در ادامه در عملیات نیروهای امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی بعد از به شهادت رساندن دو مامور یگان مبارزه با مواد مخدر توسط قاچاقچی مواد مخدر، قاتل این شهدا در ارتفاعات کوهستانی یاسوج به هلاکت رسید و دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

قاتل از سرکردگان حادثه تروریستی ایذه بود

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم هماهنگی تشییع شهدای فراجا اظهار داشت: عامل شهادت شهیدان سیروس درخشان‌فر و ‌مهدی امینی‌مهر، از سرکردگان حادثه تروریستی ایذه بوده که با تلاش ماموران پلیس به هلاکت رسید.

سیدجواد‌هاشمی، با ‌اشاره به اینکه این سرکرده حادثه تروریستی ایذه، حین عملیات مبارزه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه قتلگاه، ماموران را به رگبار بست، افزود: این فرد در خودرو به عنوان اسکورت بار مواد مخدر، نقش ایفا می‌کرد. به گفته وی، مراسم تشییع شهید درخشان‌فر و شهید امینی‌مهر امروز شنبه در یاسوج برگزار می‌شود.

گفتنی است، شهید ستوان یکم «سیروس درخشان فر» ۲۷ ساله متاهل و دارای یک فرزند ۹ ماهه و شهید سروان «مهدی امینی مهر» ۳۷ ساله متاهل و دارای یک فرزند دختر ۱۲ساله است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شهادت مأمور انتظامی سراوان در درگیری با اشرار مسلح

ستوان دوم شهید علی کوچکزایی

شهادت مأمور پلیس مهرستان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

ستوان‌دوم شهید حسینعلی شیبک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.