سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / استفاده صهیونیست‌ها از هوش مصنوعی در حمله به فلسطینیان

استفاده صهیونیست‌ها از هوش مصنوعی در حمله به فلسطینیان

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات هوایی علیه فلسطینی‌ها به استفاده از فناوری هوش مصنوعی رو آورده است.

؛ به گزارش شبکه تلویزیونی ویون، این سیستم برای انتخاب اهداف در حملات هوایی و برنامه ریزی برای اقدام در عرض تنها چند دقیقه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم هدفگیری مبتنی بر استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند برای انتخاب هزاران هدف به سرعت اطلاعات را پردازش کند. هم هواپیما‌های سرنشین دار و هم هواپیما‌های بدون سرنشین می‌توانند از از این سامانه استفاده می‌کنند. هنگامیکه اهداف مشخص و تعیین می‌شوند، ارتش اسرائیل از مدل دیگری به نام “FIRE FACTORY” که مبتنی بر هوش مصنوعی است برای محاسبه بار مهمات استفاده و برنامه‌ای را برای هر حمله ارائه می‌کند. این سیستم هوش مصنوعی برای تایید هر حمله هوایی و برنامه حمله به اپراتور‌های انسانی متکی خواهد بود.

کارشناسان در سراسر جهان درباره عواقب احتمالی محاسبه اشتباه این سیستم با کاهش نقش انسان در تصمیم گیری در این زمینه همزمان با پیشرفت تکتولوژی ابراز نگرانی کرده اند.

این خبر به دنبال آن منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی حملات هوایی خود را به کرانه باختری شدت بخشیده است و ده‌ها نفر امسال کشته و صد‌ها تن نیز زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی مناقشه ماه مه سال ۲۰۲۱ در نوار غزه را نخستین جنگ هوش مصنوعی در جهان اعلام کرد که در آن از فناوری هوش مصنوعی برای تسریع تحلیل اطلاعات درباره مقاومت فلسطین استفاده شد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

واکنش طنز ایرانیان به قمپز در کردن اسرائیل

رسانه‌های معاند و صهیونیست، نابودی اسرائیل

شعر/ نیمه شب لشکر حق کرد به دشمن غضبی

دل ظالم به هراس و به تب و تاب افتاد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.