سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان آماده واگذاری است

۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان آماده واگذاری است

رئیس ‌بنیاد مستضعفان گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومانی که زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی و کمیته امداد نیستند آماده واگذاری شده است.

 پرویز فتاح در آیین افتتاح ۸۲ واحد مسکونی خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول در کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی امروز در شهرستان مریوان در استان کردستان به طور نمادین افتتاح و به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت این بنیاد در برابر محرومان، افزود: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به صورت ضربتی طی یک و نیم تا دو سال احداث و آماده واگذاری شده است. در همین راستا احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر برای محرومان و اقشار ضعیف را در دست تفاهم داریم که این واحدهای مسکونی نیز تلاش می‌شود در کمتر از دو سال احداث و به متقاضیان واگذار شود. بنیاد مستضعفان در مشارکت با کمیته امداد احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی را در دست اجرا دارد که بخش عمده‌ای از آن احداث و تکمیل شده است.

رئیس ‌بنیاد مستضعفان از حمایت 1250 میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی طی چند سال گذشته خبر داد و افزود: تاکنون ۱۴ هزار خانواده دارای دو معلول و بیشتر صاحب‌خانه شده‌اند. بنیاد در احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی معلولان بر اساس تفاهم‌نامه قبلی، به طور کامل به تعهدات خود عمل کرد و از آمادگی لازم برای احداث مسکن برای چهار هزار خانوار معلول دیگر نیز برخوردار است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

معلول نخاع گردنی نجف آبادی چطور طراحی صنعتی می کند؟

ويدئو/

جهش بزرگ موشکی ایران با «هایپرسونیک۲»

۸ دستاورد موشکی در سال ۱۴۰۲

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.