سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / با حفظ سمت دستیار رئیس‌جمهور خواهم شد/ باید در تهران از تراموا استفاده کنیم/ امسال ۱۳ ایستگاه مترو با ۴۲ کیلومتر خط افتتاح می‌شود

با حفظ سمت دستیار رئیس‌جمهور خواهم شد/ باید در تهران از تراموا استفاده کنیم/ امسال ۱۳ ایستگاه مترو با ۴۲ کیلومتر خط افتتاح می‌شود

زاکانی گفت: اگر قرارداد امضا شود ۱۸ ماهه خط یک بی آر تی تبدیل به خط تراموا می‌شود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: باید در شهر تهران از تراموا استفاده کنیم؛ این بحث مربوط به الان نیست که عده‌ای هم ذوق زده شدند، مطالعات طولانی در این رابطه انجام شده است.

او ادامه داد: در این باره گروهی به کشورهای مختلف فرستادیم، تحقیق کردند و از کارخانه‌ها بازدید کردند و یک تفاهم اولیه‌ای هم صورت گرفت.

زاکانی با بیان اینکه اسناد تحقیقات مربوط به تراموا به شورای شهر منتقل می شود، تصریح کرد: تراموا یک پنجم مترو هزینه دارد و دو سوم مترو خدمت ارائه می‌کند.

شهردار تهران گفت: امسال ۱۳ ایستگاه مترو با ۴۲ کیلومتر خط افتتاح می‌شود که ۲۰ کیلومتر خارج از تهران و ۲۲ کیلومتر داخل تهران است.

دانلود فیلم

زاکانی: با حفظ سمت دستیار رئیس‌جمهور خواهم شد
زاکانی درباره خبر انتخابش به عنوان «دستیار ویژه رئیس‌جمهور درامور آسیب‌های اجتماعی تهران» توضیح داد: در صورت تصویب هیئت دولت با حفظ سمت در شهرداری، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران خواهم شد.

دانلود فیلم

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سیاسی بازی در پارلمان شهری پایتخت

اختلافات سیاسی برخی اعضای شورای تهران با شهردار پایتخت بعد از انتخابات اخیر مجلس بالا گرفته است.

احیای ۲۰۰واحد تولیدی و افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکونی در سفر رئیس جمهور به سمنان

دور دوم سفرهای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به استان سمنان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.