سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / بادامچیان: اصلاح‌طلبان به‌جای تخریب جشن غدیر به شادی مردم احترام بگذارند

بادامچیان: اصلاح‌طلبان به‌جای تخریب جشن غدیر به شادی مردم احترام بگذارند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: به اصلاح‌طلبان می‌گویم که با مردم و انتخاب آن‌ها روبه‌رو نشوید و قائل به قانون باشید و راهی را بروید که ملت و نظام می‌رود و به تصمیم مردم احترام بگذارید.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور میلیونی مردم سراسر کشور در مراسم عید غدیر، گفت: مردم هوشمند و هوشیار ایران در روز عید غدیر با همه سلیقه‌ها، افکار و عقاید در این مراسم باشکوه حضور داشتند و بنده به نوبه خودم از همه کسانی که در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و از همه کسانی که متولی برگزاری این مراسم بودند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: وقتی که ما چنین شادی همگانی ایجاد می‌کنیم و یک شادی خانوادگی و ملی بوجود می‌آوریم استکبار به شدت عصبانی می‌شود، چون آن‌ها از هر نقطه مثبت ما ناراحت می‌شوند، این‌ها با این شادی همگانی و شادی ملی مردم ایران مشکل دارند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: در چنین روز ارزشمندی که متعلق به امیرالمؤمنین (ع) است، همه افکار و عقاید و سلیقه‌ها دور هم جمع می‌شوند و این شادی ملی را با هم اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به فضاسازی مخرب برخی از اصلاح طلبان علیه جشن میلیونی غدیر افزود: مخالفان شادی مردم ایران این کینه خود را بروز داده و این عصبانیت خود را با حرف‌هایی بروز می‌دهند که انسان خنده‌اش می‌گیرد. مثلا می‌گویند این راهپیمایی یک راهپیمایی حکومتی است، مگر حکومت غیر از نظر مردم ایجاد شده، مگر همین مردم این حکومت را بوجود نیاورند که این ها چنین سخنانی را منعکس می‌کنند.

وی افزود: حکومت مردمی، یعنی شادی مردمی و اشتباه بزرگ اصلاح طلبان این است که هنوز هم تعصباتشان را از دست نداده‌اند و بعضی از آن‌ها هنوز هم بر سر لجبازی خود پافشاری می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بنده به اصلاح‌طلبان می‌گویم شما به جای اینکه اعصابتان اینگونه خورد بشود، بیایید و به شادی مردم احترام بگذارید و در کنارشان قرار بگیرید و خود را در کنار مخالفان ملت ایران قرار ندهید.

بادامچیان خاطرنشان کرد: این حکومت مال مردم است و متعلق به رأی مردم، چه در دوم خرداد و چه در سال 84 که به یک نفر دیگری رأی دادند. حالا هم رای و نظر همه مردم ایران شرکت و شادی همگانی در یوم الله غدیر بوده است.

وی افزود: یک ملتی آمده‌اند و در خیابان شادی کرده‌اند، این که برخی اصلاح طلبان و ضد انقلاب خارج نشین عصبانی شده‌اند؛ ناشی‌ترین کار سیاسی است که این ها شادی مردمی را بیایند تبدیل به لجاجت و عصبانیت خود کنند و برچسب حکومتی به آن بزنند! مگر حکومت دستور داده و مردم را بعدظهر روز جمعه مجبور کرده که به خیابان بیایند که این چنین مطالبی را بیان می‌کنند.

بادامچیان در ادامه گفت: بنده به روزنامه شرق هم نوشتم که نظام به دنبال حذف شما نیست البته که شما هم در حد و اندازه‌های حذف شدن برای نظام نیستید. نظام دنبال این است که شماها در این مملکت بتوانید سالم زندگی کنید تعامل داشته باشید و فعالیت کنید و از همه امکانات استفاده کنید، اما حرف‌های غیرواقعی نزنید و با دشمنان نظام هماهنگ نباشید و شما هم بیایید با این مردم شادی کنید و همراه باشید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: من به اصلاح‌طلبان می‌گویم که با مردم و انتخاب مردم روبه‌رو نشوید و قائل به قانون باشید و راهی را بروید که ملت و نظام می‌رود و به تصمیم مردم احترام بگذارید و با غم ها و شادی های مردم خودتان همراه شوید نه چرندیات رسانه‌های ملکه انگلیس و ضد انقلاب خارج نشین.

پایان پیام/

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جشن پیروزی یا کشتار؟

طنز پاورقی

دوچرخه بازی اصلاح طلبان پیشرفت تهران را عقب انداخت/ همت ویژه زاکانی برای تکمیل متروی تهران

در سال ۱۴۰۰ مترو تهران ۱۴۲ ایستگاه به طول ۲۵۴ کیلومتر داشت اما بعد از گذشت ۳۰ ماه تعداد ایستگاه‌های مترو تهران به ۱۵۹ عدد و طول خطوط آن به ۳۰۳ کیلومتر رسیده‌ است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.