سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دشمن به دنبال بی‌ثباتی در داخل است

دشمن به دنبال بی‌ثباتی در داخل است

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن برای سال ۱۴۰۲ مساله بی‌ثبات‌سازی در داخل و انزوا در خارج از کشور را پیش‌بینی کرده است اما موفق نخواهد شد.

سردار مهدی سیاری روز پنجشنبه در دومین اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه و بزرگداشت آیت الله محمد صادق اوحدی که با پیام روسای جمهور و مجلس در شهر زهان برگزار شد، افزود: امروز بعد از گذشت ۴۴ سال از عمر انقلاب، دشمن بعد از فتنه ۱۴۰۱ به این جمع‌بندی رسیده که نمی‌توانیم نظام را براندازیم و باید ایران را ضعیف کرده و اقتدار آن را بشکنیم لذا در برنامه‌های سال ۱۴۰۲ مساله بی‌ثبات‌سازی را در داخل و انزوا را در خارج کشور برنامه‌ریزی می‌کند.

وی گفت: آیت الله اوحدی در سال ۴۲ تشخیص دادند که باید عمق استراتژیک یعنی روستاها و جوانان این مرز و بوم را نسبت به موضوع دین و دین‌مداری آموزش دهند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: در فتنه سال گذشته جنگ ترکیبی و تمام عیار دشمن را دیدیم و بالغ بر ۵۰ سرویس اطلاعاتی دنیا میز مقابله با جمهوری اسلامی را تشکیل دادند که هدف اصلی آنها نابودی اسلام بود.

وی اظهار کرد: با فتنه ۱۴۰۱ که در قالب یک جنگ ترکیبی شکل گرفت دشمن در بررسی‌ها به این موضوع پرداخت که نظام جمهوری اسلامی ایران دارای سه ساحت مردم‌سالاری، کارآمدی و دین‌مداری است.

سیاری افزود: سرویس‌های دنیا اذعان کردند که در این ۴۰ سال به ۲ ساحت کارآمدی و مردم‌سالاری آسیب جدی وارد شده اما ساحت دین‌مداری توانسته نظام جمهوری اسلامی را حفظ کند لذا تا زمانی که دین مردم را از بین نبریم این نظام به قوت خود باقی است و نظام جمهوری اسلامی از عمق استراتژیک یک مکتب بزرگ برخوردار است.

وی گفت: جمهوری اسلامی مکتب، رهبر، مردم و دشمن بزرگ دارد و اگر در برخی دستاوردها جزو پنج تا سه کشور دنیا شده به این خاطر بوده که دشمن بزرگی داشته لذا دشمن بر موضوع دین مردم تمرکز کرده است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: طراحی دشمن در سال گذشته تمرکز بر دین مردم بوده لذا موضوع حجاب را هدف قرار دادند و یکی از فتنه‌گران در جلسات ضد انقلاب گفته موضوع حجاب چیزی است که جمهوری اسلامی نه از آن عبور می‌کند و نه نمی‌تواند پیاده کند لذا مرکز ثقل همه اعتراضات باید حجاب باشد.

وی بیان کرد: از همین رو فتنه ۱۴۰۱ شروع آن با مقدسات بود لذا باید کوشش بر این باشد که نظام را حفظ کنیم تا پیروزی انقلاب به خاطر سستی و ضعف تبلیغ به شکست نرسد وگرنه اسلام را تا قرن‌ها سربلند نخواهد کرد لذا مسئولیت زیادی در قبال نظام داریم.

سیاری گفت: در شروع فتنه اخیر اقدام به توهین به قرآن و مساجد کردند و به فرموده امام راحل، حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

وی با تجلیل از شخصیت آیت الله محمد صادق اوحدی افزود: این عالم بزرگوار علیرغم اینکه شرایط خوبی در شهرهای بزرگ داشت اما در زهان حوزه علمیه را تاسیس کرد و بزرگان زیادی از این حوزه به افراد موثر در انقلاب و نظام تبدیل شده‌اند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه اظهار امیدواری کرد که اجلاسیه آیت الله اوحدی مقدمه‌ای برای اقدامات فرهنگی در منطقه باشد که از مهمترین نیازهای فعلی جامعه است.

وی پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دومین اجلاسیه جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه و بزرگداشت آیت الله محمد صادق اوحدی را نیز قرائت کرد.

همچنین در این اجلاسیه پیام رئیس جمهور و رئیس مجلس قرائت و از سند هویتی آیت الله اوحدی رونمایی شد.

آیت الله “محمد صادق اوحدی” عالم فرزانه و دانشمند توانا در علوم دینی، سال ۱۲۷۷ هجری شمسی در خانواده مذهبی و عالم‌پرور دیده به جهان گشود. از سن ۱۰ تا ۱۵ سالگی در مدرسه جعفریه زهان از توابع شهرستان زیرکوه نزد والد خویش و سایر علمای محل تحصیل کرد و سپس در سال ۱۳۳۶ برای تکمیل تحصیلات رهسپار مشهد مقدس شد.

مرحوم آیت الله اوحدی در این سال با کسب اجازه از محضر آیت الله بروجردی حوزه علمیه زهان را دایر کرد و سال ۱۳۴۲ ساختمان مدرسه نیز به همت وی، تجدید بنا و در سال ۱۳۴۷ فعالیت مدرسه رسما شروع شد.

فعالیت علمی و تلاش این عالم بزرگوار در علوم مختلف علمی و مذهبی سبب شد تا آیت الله اوحدی از چهار مرجع عصر خویش اجازه اجتهاد دریافت کند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حواس همه به اتاق جنگ دشمن هست؟

دشمن در کمین نشسته

ایران از سیاست تحریم دشمن عبور کرد

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.