سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ایران پس از 4 سال جام قهرمانی را بالای سر برد

ایران پس از 4 سال جام قهرمانی را بالای سر برد

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال به‌عنوان قهرمانی آسیا دست یافت.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2023 در رده سنی نوجوانان روزهای ۲۰ و ۲۱ خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت محسن سوریان با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز عنوان قهرمانی قاره کهن را به‌دست آورد.
برای تیم ایران در این رقابت‌ها، محمدمعراج مهمدی در وزن 51 کیلوگرم، محمدرضا غلامی در وزن 55 کیلوگرم، علی اکبر اصغری در وزن 92 کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن 110 کیلوگرم به مدال طلا، عرفان مرادی در وزن 45 کیلوگرم، حبیب الله رحیمی در وزن 71 کیلوگرم به مدال نقره، علی دزفولی‌نژاد در وزن 60 کیلوگرم و احمدرضا محمدیان در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
در رده‌بندی تیمی، ایران با 188 امتیاز به‌عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های قرقیزستان با 176 و ازبکستان با 151 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
این در حالی است که سال گذشته تیم ایران در کشور قرقیزستان با کسب 2 مدال طلا، 4 مدال نقره، 2 مدال برنز و 174 امتیاز، پس از تیم قرقیزستان به‌عنوان نایب قهرمانی رسیده بود و پس از چهار سال بار دیگر عنوان قهرمانی را مقتدرانه به‌دست آورد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با اقتدار و با فاصله زیاد با سایر تیم ها عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

پسران ایران بر بام کشتی فرنگی نوجوانان جهان

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه با کسب ۱ مدال طلا، ۱ نقره و ۲ برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.