سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اعتراف مهم نامزد انتخابات 2024 آمریکا به فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیک این کشور در اوکراین

اعتراف مهم نامزد انتخابات 2024 آمریکا به فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیک این کشور در اوکراین

رابرت اف کندی جونیور، از حزب دموکرات آمریکا به وجود آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین اعتراف کرد.
«رابرت اف‌کندی جونیور»، نامزد ریاست جمهوری حزب از دموکرات آمریکا و برادرزاده «جان‌اف. کندی»، رئیس‌جمهور ترور شده اسبق آمریکا، در گفت‌وگو با «ایلان ماسک»، کارآفرین میلیاردر آمریکایی که در توئیتر منتشر شد اذعان کرد، آزمایشگاه‌های آمریکا در سراسر جهان از جمله در اوکراین قرار دارند  و همه نوع سلاح بیولوژیکی را تولید می‌کنند.

خبرگزاری تاس کندی به انتقاد از ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین پرداخته و او را کمدینی بدون تجربه سیاسی دانست. این نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات همچنین خواستار بهبود روابط آمریکا با چین و روسیه شد.

کندی در این گفت‌وگو بیان داشت: «اگر ما نمی‌توانیم با رقبایمان بر سر مسائلی همچون هوش مصنوعی مذاکره کنیم، تهدیدهای موجودیتی هستند که فقط هوش مصنوعی جزء آنها نیست. این تهدیدها شامل توسعه تسلیحات بیولوژیکی نیز هستند…

آزمایشگاه‌های ما در سراسر دنیا پراکنده هستند. آنها دارند همه نوع سلاح بیولوژیکی چندش‌آوری در اوکراین و غیره تولید می‌کنند.»

گفتنی است دولت روسیه نیز بارها اعلام کرده است که دست کم ۳۰ آزمایشگاه زیستی آمریکا در خاک اوکراین قرار دارند و آمریکا از این آزمایشگاه‌ها برای تولید تسلیحات بیولوژیک استفاده می‌کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جالبه خودشان می پذیرندکه کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد!!!

ويدئو/ We will make the White House a Husseiniyeh

حرکت خودروها با پرچم فلسطین در آمریکا

ويدئو/به آمریکای جدید خوش آمدید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.