سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / برنامه آمریکا برای کشتار وسیع سوری‌ها لو رفت

برنامه آمریکا برای کشتار وسیع سوری‌ها لو رفت

سرویس اطلاعات خارجه روسیه نسبت به خطر وقوع حملات تروریستی با طراحی آمریکا در سوریه هشدار داد.
برخی از تحلیلگران معتقدند که آمریکا تلاش دارد با حضور در شمال سوریه از گسترش ایجاد امنیت و ثبات در منطقه و پاک‌سازی کامل مناطقی از سوریه که هنوز بقایای تروریست‌ها در آنجاها حضور دارند، جلوگیری کند.
آمریکا تلاش دارد تا نگذارد سوریه میدان‌های نفت و گاز در شمال شرقی رود فرات را پس بگیرد چرا که به‌ خوبی می‌داند این ثروت به باز‌سازی سوریه و قدرتمند شدن مجدد سوریه منجر می‌شود و تهدیدی برای اسرائیل خواهد بود.
آمریکا می‌کوشد تا نگذارد سوریه میدان‌های نفت و گاز در شمال شرقی رود فرات را پس بگیرد چرا که به‌خوبی می‌داند این ثروت به باز‌سازی سوریه و قدرتمند شدن مجدد سوریه منجر می‌شود و تهدیدی برای اسرائیل خواهد بود. هدف دیگر آمریکا از ناامن کردن شمال سوریه معطوف کردن توجه دولت سوریه به این منطقه و ایجاد حاشیه امن در جنوب سوریه برای رژیم صهیونیستی است.
دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجه روسیه به نقل از «سرگئی ناریشکین»، رئیس ‌این سرویس گزارش داد که آمریکا با کمک باندهای مسلح در حال طراحی حملات تروریستی در سوریه در مکان‌های شلوغ است.
در این گزارش آمده است: «سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا بار دیگر قصد دارند از افراط‌‌گرایان که اکنون مخالفان میانه‌رو نامیده می‌شوند، به عنوان ابزاری معمول برای اجرای طرح‌های خرابکارانه خود استفاده کنند.»
آن‌طور که ایلنا نوشته است، طبق این گزارش، مدیریت این اقدام جنایتکارانه در پایگاه نظامی آمریکا در التنف، محل آموزش عناصر تروریستی داعش انجام می‌شود.
این سرویس اطلاعاتی اعلام کرد: «آمریکایی‌ها به طور مرتب سرویس تروریست‌ها را تکمیل و آنها را از زندان‌های شمال شرق سوریه آزاد می‌کنند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حرکت خودروها با پرچم فلسطین در آمریکا

ويدئو/به آمریکای جدید خوش آمدید

حمایت از نمازگزاران در تحصن های دانشجویی آمریکا

ويدئو/ بگذارید نماز بخوانند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.