سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / فروش اینترنتی مستند «نفوذی» آغاز شد

فروش اینترنتی مستند «نفوذی» آغاز شد

در مورد سوژه این مستند اطلاعات آرشیوی بسیار کمی وجود دارد به شکلی که از او فقط دوعکس ۳ در ۴ در آرشیوها وجود دارد که یکی که مربوط به قبل از انقلاب و یکی هم مربوط به بعد از انقلاب است و حتی از او یک کپی شناسنامه هم در میان اسناد موجود وجود ندارد و طبیعتا ما نمی‌توانستیم صرفا با همین دو عکس درباره او یک مستند بسازیم.

مستند «نفوذی» تازه‌ترین ساخته جواد موگویی مستندساز و تاریخ‌پژوه است که روایتگر گوشه‌ای از زندگی «مسعود کشمیری» عامل ترور شهیدان رجایی و باهنر است.

 

به گزارش رجانیوز، مسعود کشمیری از جمله نیروهای سازمان منافقین بود که با نفوذ در دستگاه‌های اجرایی کشور زمینه‌ساز بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد و مستند «نفوذی» به بازخوانی بخش‌هایی از زندگی این فرد پرداخته است.

 

Nofouzi(Ti-1)-RF-CinemaMarket.ir_.mp4 | دانلود فیلم 

 

حتی یک کپی شناسنامه از کشمیری موجود نیست!

 

جواد موگویی کارگردان مستند «نفوذی» در گفت و گویی در ارتباط با دلیل تصمیمش بر ساخت این مستند گفت: در مورد سوژه این مستند یعنی مسعود کشمیری اطلاعات آرشیوی بسیار کمی وجود دارد به شکلی که از او فقط دوعکس ۳ در ۴ در آرشیوها وجود دارد که یکی که مربوط به قبل از انقلاب و یکی هم مربوط به بعد از انقلاب است و حتی از او یک کپی شناسنامه هم در میان اسناد موجود وجود ندارد و طبیعتا ما نمی‌توانستیم صرفا با همین دو عکس درباره او یک مستند بسازیم.

 

عوامل تولید مستند «نفوذی»  عبارتند از : کارگردان: جواد موگویی، تامین کننده: بنیاد روایت فتح، تدوینگر:محمدحسین امامی، بازیگران:افشین ایمانی، سیدعلی رضازاده، سجاد خراسانی، فرشاد داداشی، محمد بختیاری، مجید پناهی، یدالله لرستانی، حمید قاسم پور و  نویسنده:جواد موگویی

 

مخاطبان رجانیوز میتوانند با استفاده از کد تخفیف خرید اشتراک rajanews این مستند را از سینمامارکت دانلود و تماشا کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روی دیگر نهضت آزادی در مستند «۴۳ روز»

دولت موقت مهدی بازرگان ،عدم برخوردش با معاندین، دموکرات ها و کومله ها را در رسیدن به هدف خود که جدایی کردستان بود را دنبال می‌کرد.

خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

مردم انگلیس بزرگترین تظاهرات علیه حمایت تسلیحاتی نظام انگلیس ازرژیم اسراییل را برابر ساختمان پارلمان انگلیس شکل دادند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.