سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / پیکر شهید آیت‌الله سلیمانی با بدرقه باشکوه مردم در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت

پیکر شهید آیت‌الله سلیمانی با بدرقه باشکوه مردم در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت

پیکر آیت‌الله سلیمانی با بدرقه باشکوه مردم در شهر مقدس قم تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله جوادی آملی در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح شنبه از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) شهر قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله جوادی آملی در جوار بارگاه کریمه اهل بیت به خاک سپرده شد.

  این مراسم با حضور باشکوه علما، طلاب و فضلای حوزه، مردم و دوستداران شهید آیت‌الله سلیمانی اعم از شیعه و سنی برگزار شد و مردم با حضور گسترده و باشکوه خود در بدرقه این عالم وارسته، با تقوا و با اخلاص، جلوه‌های دیگری از عشق و علاقه به روحانیت را تجلی بخشیدند.
در این مراسم اعضای فقهای شورای نگهبان، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعضای بیت و دفتر رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع تقلید، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مدیران ارشد حوزه‌های علمیه، اساتید و فضلای حوزه، مدیران استان و طلاب و دیگر اقشار مردمی حضور داشتند.
آیت‌الله سلیمانی ششم اردیبهشت‌ماه 1402 که برای انجام امور شخصی خود به یکی از شعب بانکی در بابلسر مراجعه کرده بود، به صورت ناجوانمردانه و با ضربات گلوله به شهادت رسید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نقاشی شنی نماز عید فطر در مصلی

عید فطر صدها هزار نماز گزار مشتاق و متدین در مصلی تهران

رهبرمؤید انقلاب، بر پیکر هفت شهید راه قدس نماز اقامه کردند

اقامه نماز بر پیکر هفت شهید راه قدس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.