سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / نماهنگ| روزه اولی

نماهنگ| روزه اولی

.

نماهنگ «روزه اولی» همزمان با ماه مبارک رمضان با شعری از سیدجواد پری ، آهنگسازی و تنظیم احسان جوادی و صدای محمدحسین پویانفر مداح اهل بیت (ع) با همراهی گروه سرود احسان و نوجوانان دهه هشتادی با زیرنویس زبان‌های انگلیسی. و عربی منتشر شده است.

محمدرضا حسینی گرافیست، علی فرزندی کارگردان و حسن نظری تهیه‌کننده عواملی هستند که در همت مرکز موسیقی ماوا- سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مؤسسه فرهنگی عقیق و مرکز هنری رسانه‌های «نهضت» سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شده‌اند.

همچنین تک‌آهنگ «روزه اولی» در مورد علاقه‌مندان قرار گرفته است.

محمدحسین پویانفر با انتشار نماهنگ «روزه اولی» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

«دختر دلبندم/ پسر عزیزم سلام به روی مثل ماه تو! «الف‌ باء» را که خواندی… به حرف «ر» که رسید… حتماً این کلمه‌ها را تمرین کردی: «رمضان»، «روزه»، «روضه» حالا که امسال… روزه گرفتن را شروع کردی. (حتی همان کَلّه‌گنجشکی را) معنی و مفهوم این کلمه‌ها را… بیشتر می‌کنی!

حالا که در طول روز… گرسنه و تشنه می‌شوی… دلت یک لیوان آب می‌خواهد… یا چند قاشق برنج و مقداری خوراکی… یادت نرود! یادی از امام حسین کنی! یاد رقیه‌ای سه‌ساله‌اش (سلام خدا بر آنها)… یادی از علی‌اصغر شش‌ماهه‌اش! آنها را… آدم‌بدهای از خدا بیخبر… گرسنه و تشنه شهید کردند! یاد امام حسین و کربلا بودن را… خدا و فرشته ها خیلی دوست دارند. خیلی! روزه‌ات قبول و التماس دعا.»

https://img9.irna.ir/d/r2/2023/03/27/0/170268886.mp4?ts=1679865873428

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ماه رمضان را برای تفقه در دین و دین‌آموزی مغتنم بشماریم

ماه مبارک رمضان،ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت

درمحضر امام سجاد عليه السلام_ ارتقاء تقوا در ماه رمضان

ماه مبارک رمضان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.