سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / قطع برق ۳۰ هزار آمریکایی به علت طوفان در کالیفرنیا

قطع برق ۳۰ هزار آمریکایی به علت طوفان در کالیفرنیا

 شبکه تلویزیونی سی بی اس، طوفان سبب قطع برق ۳۰ هزار تن در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا شد.
طوفان سهمگین و خطرناک در حال حرکت در مناطق جنوبی ایالت کالیفرنیاست. دقایقی پیش و در خبر ساعت ۸، به صورت زنده به شما تصاویری از قطع برق در این مناطق نشان دادیم. مایک راجرز خبرنگار بخش هواشناسی در این باره گزارش می‌دهد که قطع برق را دنبال کرده است.
خبرنگار : دقایقی پیش، اطلاعات جدیدی دریافت کردم. سازمان مدیریت بحران شهر لس آنجلس اعلام کرد برق ۳۰ هزار مشتری در این شهر قطع شده است. این آمار فقط به شهر لس آنجلس مربوط است و شهر‌های دیگر نیز که شرکت‌های دیگری در آنجا برق عرضه می‌کنند، با قطع برق مواجه هستند.
این سی هزار نفر فقط به شهر لس آنجلس مربوط است. می‌خواهم یک بار دیگر تصاویر ویدئویی را نشان بدهم که در بخش خبر قبلی ما پخش شد.
ر طول شب با این وضعیت مواجه بوده ایم. همه نقاط نارنجی که در این نقشه می‌بینید، با قطعی برق مواجه هستند. پراکندگی این نقاط زیاد است. در منطقه هالیوود برق ۱۳۰۰ مشتری قطع شده است.
اگر برق خانه شما قطع شده است، این آمادگی را داشته باشید که ممکن است قطع برق شما برای مدتی طولانی باشد. سازمان مدیریت بحران اعلام کرده است احتمال دارد برقرار کردن مجدد جریان برق در برخی از محله ها، ۲۴ ساعت طول بکشد. برق خانه مادر خود من نیز قطع شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وضعیت بسیار بد بهداشتی شهر لس آنجلس

ويدئو/ وضعیت بسیار بد بهداشتی شهر لس آنجلس

کالیفرنیا همچنان در آتش می‌سوزد

فقط در ایالت کالیفرنیا، آتش سوزی‌ها تاکنون بیش از ۳.۷ میلیون هکتار جنگل را نابود کرده که بیش از خسارات هر ساله آتش سوزی در تاریخ است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.