سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / افشاگری گاردین از نقش صهیونیست‌ها در دستکاری نتایج 30 انتخابات در 20 کشور از جمله آمریکا

افشاگری گاردین از نقش صهیونیست‌ها در دستکاری نتایج 30 انتخابات در 20 کشور از جمله آمریکا

روزنامه انگلیسی هویت هکرهای رژیم صهیونیستی را که می‌گویند نتایج بیش از ۳۰ انتخابات در ۲۰ کشور سراسر جهان- از جمله آمریکا، انگلیس و کانادا – را دستکاری کرده‌اند، فاش کرده است.
طبق این گزارش گروه هکرهای صهیونیست توسط فردی به نام «تل حنان» اداره می‌شود. او مردی ۵۰ ساله است که پیشتر عضو نیروی ویژه رژیم آپارتاید اسرائیل بوده است، اما حالا با نام مستعار «جرج» فعالیت می‌کند و گفته می‌شود که به مدت بیش از 2 دهه تلاش کرده بر انتخابات کشورهای مختلف جهان اثر بگذارد! حالا یک کنسرسیوم بین‌المللی روزنامه‌نگاران، هویت واقعی جرج را فاش کرده است. حنان و گروهش که از اسم رمز «گروه جرج» استفاده می‌کنند با تصویربرداری‌های تحت پوشش و اسنادی که به روزنامه انگلیسی «گاردین» درز پیدا کرده، شناسایی شده‌اند. جالب است که حنان از ارائه جزئیات درباره این اتهامات خودداری کرده و تنها گفته است: «هر نوع کار خلاف قانونی را تکذیب می‌کنم.»
کار ما تحریف افکار عمومی است!
آن‌طور که ایسنا از گاردین نقل کرده، این تحقیقات جزئیات مهمی را درباره استفاده تسلیحاتی گروه جرج از تحریف اطلاعات منتشر کرده است. آنها خدمات خود را به صورت عمومی برای مداخله در انتخابات‌ها ارائه می‌کنند و ردپایی نیز از خود برجای نمی‌گذارند. این گروه همچنین برای شرکت‌های متقاضی هم کار می‌کند. حنان به گزارشگران این کنسرسیوم محرمانه گفته که خدمات گروهش در اختیار آژانس‌های اطلاعاتی، کارزارهای سیاسی و شرکت‌های خصوصی قرار می‌گیرد که به دنبال تحریف مخفیانه افکار عمومی هستند. او گفته که گروهش در آفریقا، آمریکای مرکزی و جنوبی، آمریکا و اروپا فعالیت کرده است.
یکی از مهم‌ترین اقدامات این گروه تبهکار مجازی، تهیه یک بسته نرم‌افزاری پیچیده است که «راهکارهای رسانه‌ای مؤثر پیشرفته» نام دارد. این بسته نرم‌افزاری هزاران حساب ساختگی را در شبکه‌های اجتماعی توئیتر، لینکدین، فیسبوک، تلگرام، جی‌میل، اینستاگرام و یوتیوب کنترل می‌کند!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا

خیزش سراسری ضدصهیونیستی در دانشگاههای سراسر آمریکا، تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد

ادامه خشونت پلیس علیه خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی

بازداشت شدگان در جریان اعتراضات ضد صهیونیستی آمریکا به ۱۷۰۰ دانشجو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.