سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / وحشت ضدانقلاب از یک دیدار پدر-دختری

وحشت ضدانقلاب از یک دیدار پدر-دختری

دیدار رهبر انقلاب با کودکانی که با جشن تکلیف وارد دوره نوجوانی شدند که اتفاقی شیرین و زیبا بود، کارشناسان شبکه معاند سعودی اینترنشنال، این دیدار رهبر انقلاب را که بیش از این شش بار سابقه داشته است، «رفتاری سواستفاده‌گرانه» تحلیل کردند.

: پس از دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با نوگلان دختر به مناسبت جشن تکلیف، رسانه‌های ضدانقلاب نتوانستند زبان به کام بگیرند و واکنشی کینه‌توزانه نشان دادند.

  کارشناسان شبکه سعودی اینترنشنال، این دیدار رهبر انقلاب را که بیش از این شش بار سابقه داشته است، «رفتاری سواستفاده‌گرانه» تحلیل کردند.

این ادعاها درحالی‌ست که این شبکه و باقی ایادی ضدانقلاب، در ایام اغتشاشات ماه‌های گذشته از به آشوب کشیده شدن برخی مدارس پایکوبی می‌کردند و نوجوانان و کودکان را تشویق به مشارکت در این آشوب‌ها می‌کردند.

برای مثال شبکه بهایی «منوتو»، از بینندگان خود درخواست می‌کرد تا از کودکان خود در حال شعار دادن فیلم بگیرند و برای این شبکه ارسال کنند!

تعدادی از نوجوانان تحت تاثیر این شبکه‌ها دست به قانون شکنی‌هایی زدند که صحنه‌های دلخراش و ناراحت کننده‌ای را در سراسر کشور به ارمغان آورد. جای تعجب است که چنین افرادی به خود اجازه می‌دهند از سواستفاده‌گری از کودکان سخن بگویند.

دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با کودکانی که با جشن تکلیف وارد دوره نوجوانی شدند، اتفاقی شیرین و زیبا بود اما آنرا نمی‌توان اتفاقی نادر تلقی کرد. رهبر انقلاب پیش از این در سال‌های ۷۰، ۷۳، ۷۵، ۸۱، ۹۵ نیز با کودکان و نوجوانان دیدارهایی داشتند.

ضدانقلاب و رسانه‌هایش که در حال تبلیغ الگوی فرهنگی هستند که در آن، مدارس به کودکان آموزش «همجنسگرایی» می‌دهند؛ مسلما صلاحیت انتقاد و ایراد گیری از سنت مبارک جشن تکلیف را ندارند.

ایضا بنظر می‌رسد بیش از آنکه دیدار رهبر انقلاب با نوگلان ایران این افراد را آزرده باشد، سخنان ایشان در این مراسم موجبات خشم این کلونی را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید:

جشن فرشته‌ها در حضور مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری در این دیدار، ارزش‌های اصیل زن در اسلام را یادآور شدند و وظیفه والا «زن» در اسلام را مجددا یادآوری کردند. آنچنان که از شواهد پیداست برای ضدانقلاب، آموزش «ساختن کوکتل‌مولوتف» استفاده‌ کردن از کودکان محسوب نمی‌شود، ولی یادآوری نقش نوجوانان در جامعه و آشنا نمودن آنها با شعائر دینی چنین معنی دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چند دلیل وحشت صهیونیست‌ها از خیزش دانشجویان آمریکا

انقلاب دانشجویی در آمریکا سیطره صهیونیسم بر رسانه جهانی را از بین برده

شاعر «سلام فرمانده» به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت

سیدمهدی بنی‌هاشمی شاعر سروده «سلام فرمانده» به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت که یک بیت از آن را به مناسبت عملیات وعده صادق خوانده بودند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.