سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / خشونت علیه زنان، یک بیماری همه گیر در آمریکا

خشونت علیه زنان، یک بیماری همه گیر در آمریکا

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا معتقد است که خشونت بر ضد زنان در جامعه امریکا، به یک بیماری همه گیر تبدیل شده است.

از نیویورک آمار‌ها و شواهد در جامعه امریکا حکایت ازاین دارد که تعداد خشونت برضد زنان در آمریکا چه در محیط خانه و چه در جامعه بسیار زیاد رخ می‌دهد.‌تر اور نو مجری مشهور امریکا با بیان اینکه نگرانی‌های زیادی که درباره دختر، همسر یا خواهرمان وقتی از خانه خارج می‌شود داریم نشان می‌دهد که در جامعه امریکا خشونت‌ها برضد زنان خیلی زیاد است.

او می‌گوید: برای خیلی از زنان، هربار که برای انجام کاری از خانه خارج می‌شوند، یک کار خطرناک محسوب می‌شود، در زندگی امروز مردم امریکا این یک روال عادی شده که شما دائم مجبورند پیگیری کنند دختران و زنان بدون مشکل به خانه رسیده اند یا نه؟ این یعنی برضد زنان ما، خشونت زیاد است.

یک مادر امریکایی درباره نگرانی هایش برای دخترش می‌گوید: من خودم یک مادر بسیار مراقب نسبت به دخترم هستم، اما وقتی می‌بینم که میلیون‌ها نفر دیگر هم مانند من هستند، نگرانند و به مادر، خواهر، دختر یا همسرشان می‌گویند، وقتی به خانه رسیدی به من خبر بده، از این حجم نگرانی عمومی واقعا شگفت زده می‌شوم.

رئیس جمهور آمریکا هم معتقد است که خشونت بر ضد زنان در جامعه امریکا، به یک بیماری همه گیر تبدیل شده است.

جو بایدن می‌گوید: از سوال‌هایی که خیلی از من پرسیده شده، این بوده است که ایا مادر و خواهر تو هم قربانی خشونت خانگی توسط پدرت بوده اند؟ این سوال یعنی این پدیده در جامعه ما خیلی رواج دارد. خود شما تا الان چندبار در فرودگاه‌ها یا جا‌های شلوغ، دیده ایدکه مردی زنی را کتک می‌زند یا به شدت با او پرخاش می‌کند؟ قطعا خیلی دیده اید.

باصداها:

۱ – مادرآمریکایی

۲ – تراور نو – مجری تلویزیونی آمریکا

۳ – جو بایدن – رئیس جمهور آمریکا

———

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رفتار آمریکا در قبال دانشجویان حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد

رفتار خشونت‌آمیز آمریکا با«اعتراض بدون خشونت و تخریب» دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، دلیل دیگری بر اثبات موضع جمهوری اسلامی ایران در بدبینی به دولت آمریکا دانستند.

ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا در دانشگاههای سراسر آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.