سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تقسیم کار روزنامه کرباسچی و سعودی اینترنشنال برای روحیه دادن به بدنه آشوب

تقسیم کار روزنامه کرباسچی و سعودی اینترنشنال برای روحیه دادن به بدنه آشوب

 تقسیم کار روزنامه کرباسچی و سعودی اینترنشنال برای روحیه دادن به بدنه آشوب/ رکوردزنی در انتشار اخبار منفی و سانسور اخبار مثبت

قطعا یکی از وظایف هر رسانه ای، بیان انتقادات و نقاط ضعف و تلاش برای بهبود اوضاع است. اما میان انتقاد از وضع موجود و بیان نقاط ضعف با سیاه نمایی و یأس آفرینی، فاصله معناداری وجود دارد.

تقسیم کار روزنامه کرباسچی و اینترنشنال برای روحیه دادن به بدنه آشوب

چندی پیش معاون وزیر کشور گفت «آشوبگران ۱۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به کشور تحمیل کردند.» در همین رابطه در روزهای گذشته استاندار کردستان تاکید کرد که این استان در جریان آشوب های اخیر متحمل ۶۰ میلیارد تومان خسارت شده است.

آشوب های اخیر علاوه بر خسارت های فراوانی که به کشور تحمیل کرد، موجب شد تعدادی از هموطنانمان از کودک و زن و مرد و پیر و جوان به شهادت رسیده و خانواده های زیادی داغدار شدند.

فهرست خسارت های مادی و معنوی آشوب های اخیر، فهرست بلند بالایی است که بانیان و حامیان آشوب در داخل و خارج کشور باید درباره آن حساب پس بدهند.

با اینحال همچنان برخی رسانه ها در داخل، به حمایت از آشوبگران پرداخته و اصرار دارند که جای ظالم و مظلوم را عوض کنند. در همین رابطه روزنامه هم میهن- به مدیرمسئولی کرباسچی- در مطلبی با عنوان «مشکل وثیقه های سنگین» نوشته است:«با شکل‌گیری اعتراضات در ماه‌های اخیر و گسترده شدن آن، بازداشت‌ معترضان و افرادی که متهم به نقش‌آفرینی در ناآرامی‌ها بودند نیز آغاز شد. حال پس از گذشت چند ماه با وجود اینکه التهابات رو به آرامی حرکت کرده و مردم دیگر در خیابان نیستند، اما هنوز بازداشت‌ها ادامه دارد و وضعیت بازداشت‌شدگان هم متفاوت است. برخی از آنها در زندان‌ها منتظر رسیدگی به پرونده و دادگاه هستند و برخی هم آزاد شده‌اند. البته تعدادی از آنها هم به قید وثیقه و تا شروع رسیدگی به اتهامات انتسابی در جلسات دادگاه، به‌صورت موقت آزادند. با این حال آنطور که از قرائن پیداست، تامین قرارهای وثیقه‌ برای بسیاری از بازداشت‌شدگان بسیار سخت است. ارقامی که تا یک میلیارد و حتی بیشتر هم رفته است و این رقم برای خانواده و دوستان آنها چنان دشوار است که دست از تلاش برای کاهش میزان وثیقه برداشته و برای تامین مبلغ مشخص‌شده از هم‌وطنان تقاضای کمک کرده‌اند؛ کمکی که بالاخره از راه رسید.»

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دشمنی با مردم؛ از جیب مردم

دشمنی روزنامه‌ها و رسانه‌های غرب‌گرای داخلی

شکست قطعی کمپین تحریم انتخابات مشارکت شبیه انتخابات ۹۸ شد

شکست قطعی کمپین .شکست پروژه نظرسازی اپوزیسیون خارج‌نشین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.