سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / سنگ تمام یزدی‌ها در استقبال از رئیس جمهور

سنگ تمام یزدی‌ها در استقبال از رئیس جمهور

مقصد دومین سفر از دومین دور سفرهای استانی رئیس‌جمهور، دیار مردمان با صفا و دیندار یزد است و دولت دست پر به سرزمین ترمه رفته است.

: عهد حضور میانه میدان و میان مردم، در دولت مردمی برقرار است و آیت‌الله  سیدابراهیم رئیسی در وفای به این عهد دور دوم سفرها را در سال دوم ریاست جمهوری خود آغاز کرده و دومین مقصدش پس از خراسان جنوبی، یزد است. گزارش لحظه به لحظه این حضور و استقبال پرشمار مردم از آن تکمیل می‌شود.

 رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیأت دولت در دور دوم سفرهای استانی، صبح پنجشنبه وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت. رئیس جمهور را در این سفر تعدادی از اعضای هیأت دولت همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

اولویت رفع دغدغه‌های مردم

رئیس‌جمهور در بدو ورود در فرودگاه شهید صدوقی با اشاره به اینکه در دور اول سفر به دلیل شرایط کرونایی موفق به دیدار با مردم نشدیم، گفت: در این سفر ۲ روزه علاوه بر نشست با مدیران با مردم همه به ویژه مردم شهرستان‌های کم برخوردار، دیدار خواهیم داشت تا بخشی از دِین خود را به مردم استان ادا کرده و از نزدیک مسائل آنها را دنبال کنیم.

عملیات اجرایی انتقال آب خلیج‌فارس به یزد و فلات مرکزی آغاز شد

عملیات اجرایی خط دوم طرح انتقال آب خلیج فارس به یزد و ۲ استان‌ دیگر فلات مرکزی (کرمان و اصفهان) با حضور رئیس جمهور، وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استان در یزد آغاز شد. وزارت نیرو بهره‌بردار این طرح است و سرمایه‌گذار اصلی آن نیز دولت می باشد، این خط انتقال آب ۷۲۰ کیلومتر است و با هدف تأمین آب صنایع و معادن و شرب با ظرفیت انتقال آب تا ۲۰۰ میلیون مترمکعب در سال اجرا می شود. از جمله مزایای مهم اجرای این طرح می‌توان به ایجاد تحول اقتصادی در استان‌های مرکزی، رشد صنایع معدنی کشور به‌عنوان جایگزین نفت، حفظ روند توسعه صنایع معدنی در استان‌های مرکزی، ایجاد فرصت برای تأمین کمبود آب شرب شهرها و روستاها در استان‌های یزد، کرمان و اصفهان، توسعه کشاورزی صنعتی پربازده و توسعه متوازن کشور اشاره کرد.

اهدا شال ترمه هیأت‌های مذهبی استان یزد به رئیس‌جمهور

نماینده هیأت‌های مذهبی استان یزد در بدو ورود آیت الله رئیسی به فرودگاه این استان، «شال نمادین ترمه» را به رسم یادبود به نمایندگی از هیأت‌های مذهبی به رئیس جمهور اهدا کرد.

رئیسی: رفع مشکل بی‌آبی، ضروری‌ترین عنصر برای ادامه حیات مردم است

رئیس جمهور در مراسم آغاز انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی و افتتاح همزمان ۱۶ صنعت آب و برق در استان یزدگفت: آبرسانی از خلیج فارس به فلات مرکزی و استانهای مرکزی کشور که با همکاری همه بخش‌ها انجام می‌شود، از کارهای ماندگار خواهد بود و آبرسانی و رفع مشکل بی آبی، ضروری ترین عنصر برای حیات و زندگی مردم است.

استقبال گرم مردم یزد از رئیس جمهور در مسیر میدان امیرچخاق

استقبال بی‌نظیر مردم یزد در مسیر میدان امیرچخاق یزد باعث شد تا ماشین رئیس جمهور در راه متوقف شود.

بهره‌برداری از خط اضطراری انتقال آب شرب یزد

خط اضطراری انتقال آب شرب استان یزد از منابع صنعت به‌منظور تأمین آب شرب استان در پیک مصرف و نیز شرایط اضطراری با حضور رئیس‌جمهور، وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استان یزد مورد بهره برداری قرار گرفت. طول خط انتقال این طرح ۳۰ کیلومتر با قطر ۱۲۰۰ میلیمتر و ارتفاع پمپاژ آن تا ۹۰ متر می باشد و برای این طرح حدود ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیسی: شما ملت ایران تحریم ها را خنثی کردید

آیت‌الله رئیسی در اجتماع مردم استان یزد در میدان تاریخی امیرچخماق این شهر با تاکید بر اینکه دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم؛ گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، زنان ما در این جامعه دارای شئونات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند و جایگاهی دارند که حقیقا در کنار مردان نقش آفرینی می کنند.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور: مسئله مسکن در استان یزد را برای همیشه حل می‌کنیم

رئیس جمهور با قدردانی از حضور مردم یزد در آیین استقبال اظهار داشت: من را با حضور خود شرمنده کردید، می‌دانم که این حضور به معنای حمایت از انقلاب، ارزش‌ها و برای پاسداشت خون شهدا و اعلام به امام مسلمین است که ما همیشه آماده‌ایم.

واکنش کاربران فضای مجازی به استقبال بی‌نظیر مردم یزد از رئیس جمهور

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی بعد از حضور مردم یزد به منظور سخنرانی دکتر رئیسی در میدان تاریخی امیر چخاق یزد واکنش نشان دادند و این میزان جمعیت با شکوه در سرمای صفر درجه را بی نظیر دانستند.

این گزارش ادامه دارد…

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شاعر «سلام فرمانده» به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت

سیدمهدی بنی‌هاشمی شاعر سروده «سلام فرمانده» به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت که یک بیت از آن را به مناسبت عملیات وعده صادق خوانده بودند.

مخمس نغمه مستشار نظامی در استقبال سروده رهبر انقلاب

در امتحان محبت، از ابتلا مگریز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.