سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کنایه سنگین رهبر انقلاب به اعضای شورای انقلاب فرهنگی!

کنایه سنگین رهبر انقلاب به اعضای شورای انقلاب فرهنگی!

کنایه سنگین رهبر انقلاب به اعضای شورای انقلاب فرهنگی!

رهبر انقلاب در دیدار خود با اعضای شورای انقلاب فرهنگی به شکل محترمانه به اعضای آن گفتند که فقط اسمی بلند کرده بودند و هیچ کار مفیدی انجام ندادند! من اگر جای این حضرات است که هر کدامشان ادعای آنچنانی برای خود دارند، آب میشدم و به زمین میرفتم.

این که انقلاب فرهنگی به یک نهاد حاشیه تبدیل می‌شود که از روی رفع تکلیف اعضای شورای عالی آنجا می‌شوند را می‌توان بزرگ‌ترین اشکال آن دانست. اما آنچه آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به این حضرات می‌گوید: در ابتدای امر خود نکاتی را در مورد شورای انقلاب فرهنگی بیان کردند و با اشاره به افراد برجسته و صاحب نظر در این شورا:

با وجود غنا و تراز بالای افراد حاضر در این شورا، اما هویت جمعی شورای‌عالی به تناسب اعضای آن، بروز لازم را ندارد و لازم است تأثیرگذاری شورا در مسائل فرهنگی کشور تقویت شود، البته اعضاء شورا اشتغالات دیگری نیز دارند و این توقع وجود ندارد که اعضا از کارهای اصلی خود باز بمانند اما انتظار این است که برای امور مربوط به شورا وقت مناسب و کافی گذاشته شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سلام خاضعانه عرض میکنیم به پیشگاه حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) و از خداوند تعجیل در فرج آن بزرگوار را که فرج بشریّت است مسئلت میکنیم.

شعار امسال را این قرار دادم: «جهش تولید با مشارکت مردم»

بازدید ۵۵ دقیقه‌ای آیت‌الله‌ خامنه‌ای از آرشیو موسیقیِ صداوسیما

آرشیو موسیقیِ صداوسیما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.