سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ بزرگداشت یاد سردار دل‌ها در افغانستان

سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ بزرگداشت یاد سردار دل‌ها در افغانستان

جامعه‌المصطفی العالمیه در افغانستان امروز در مراسمی میزبان جمعی از مردم و شخصیت‌های افغانستان بود که برای ادای احترام به شهید قاسم سلیمانی حضور یافته بودند.
 در این مراسم کاردار موقت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل اظهار داشت پرونده جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی از سوی قوه قضاییه ایران همچنان تحت پیگیری است.
در این مراسم کاردار موقت سفارت اظهار داشت پرونده جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی از سوی قوه قضاییه ایران همچنان تحت پیگیری است.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان و سرپرست سفارت ایران در کابل در صفحه توئیتر خود به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، ضمن انتشار عکس یادگاری از سردار سلیمانی، نوشت: خاطرات ۲۰ ساله‌ام با شهید سلیمانی سرشار از دلباختگی و آموختنی بود. او در اندیشه و عمل، در دیپلماسی و میدان و در جهاد و شهادت الگویی بود دست یافتنی، اما سهل و ممتنع.
همچنین مراسمی در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر مزار شریف برای گرمیداشت یاد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.
روز گذشته نیز همایشی ادبی در کابل با عنوان “نگین سلیمانی” به مناسبت بزرگداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد. اجرای سرود جان فدا، شعر خوانی و دکلمه‌هایی در وصف و ستایش شهید سلیمانی ازجمله برنامه‌های این همایش ادبی بود.
شاعران افغان در این همایش اشعار خود در وصف شهید سلیمانی قرائت کردند.
نجاری معاون سیاسی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در این سخنانی را در توصیف رشادت‌ها و اهداف و آرمان‌های مقدس شهید سلیمانی ایراد کرد.
همچنین در این همایش ادبی از کتاب “قهرمان جهان اسلام” با موضوع مبارزات و اهداف شهید سلیمانی رونمایی شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شهیداحمد پلارک / راز شهادت «شهید عطری» چه بود؟

شهید سید احمد پلارک از مزار این شهید بوی گلاب به مشام می‌رسد

اینجا افغانستان است از هر 3 نفر یک نفر غذایی برای خوردن ندارد

ناامنی حاد غذایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.