سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / «الهام علی‌اف» عروسک خیمه شب بازی آمریکا، اسرائیل و ترکیه شده/ لیاقت مردم شیعه آذربایجان فردی وابسته به فراماسونری و صهیونیست‌ها نیست

«الهام علی‌اف» عروسک خیمه شب بازی آمریکا، اسرائیل و ترکیه شده/ لیاقت مردم شیعه آذربایجان فردی وابسته به فراماسونری و صهیونیست‌ها نیست

حسن هانی زاده کارشناس مسائل منطقه  درباره اظهارات خصمانه «الهام علی‌اف» علیه ایران اظهار داشت: رئیس جمهور خودخوانده جمهوری آذربایجان که بر خلاف قوانین بین المللی ریاست جمهوری را از پدرش به ارث برده، اخیراً به علت اینکه با کمک ترکیه، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای دیگر توانسته یک پیروزی زودگذر و آنی در برابر ارمنستان پیدا کند دچار غرور کاذب شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر شاکله تفکرات «الهام علی‌اف» همان شاکله تفکرات «صدام حسین» در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: «الهام علی‌اف» عروسک خیمه شب بازی آمریکا، ترکیه و رژیم صهیونیستی است. او از سرنوشت شوم دیکتاتور سابق عراق عبرت گیرد تا همان گونه که صدام قربانی اهداف آمریکا شد، او هم قربانی اهداف اسرائیل در منطقه نشود.

کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه «الهام علی‌اف» وابسته به یک خانواده فراماسونری است، خاطرنشان کرد: فراماسونری سازمانی است که توسط یهودیان ایجاده شده و بسیار فعال است. تعداد زیادی از شخصیت‌های منطقه‌ای و جهانی وابسته به این سازمان صهیونیستی مخوف و سری هستند.

هانی زاده با اشاره به اینکه «الهام علی‌اف» بدون توجه به شرایط داخلی آذربایجان حرف می‌زند، گفت: آذربایجان در برهه‌ای جزء قلمرو تاریخی و جغرافیایی ایران محسوب می‌شد و 70 درصد این کشور به لحاظ اعتقادی به مردم ایران نزدیک هستند. لیاقت مردم شیعه آذربایجان فردی که وابسته به فراماسونری و صهیونیست است، نمی‌باشد.

هانی زاده با بیان اینکه «الهام علی‌اف» قصد دارد با تحریک اسرائیل فراتر از جایگاه آذربایجان چه به لحاظ ژئوپلیتیکی و چه به لحاظ ساختار اجتماعی ایفای نقش کند، خاطرنشان کرد: اظهارات سخیف او نشان می‌دهد یک سیاستمدار کارکشته، با درایت، باتجربه و هوشمند نیست بلکه با تحریک رژیم صهیونیستی تلاش دارد به نوعی در برابر ایران و نفوذ ایران ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه خود اسرائیل با چالش موجودیت مواجه است و «الهام علی‌اف» با طناب این رژیم به ته چاه می‌رود، گفت: اخیراً هم چندین پایگاه رژیم صهیونیستی در نزدیکی های مرزهای ایران و آذربایجان ایجاده شده و این یک اقدام غیردوستانه از سوی «الهام علی‌اف» علیه ایران تلقی می‌شود. این پایگاه های جاسوسی برای امنیت ملی ایران و منطقه خطر آفرین است.

هانی زاده در پایان با اشاره به اینکه «الهام علی‌اف» فردی دیکتاتور است، گفت: بیش از 70 درصد مردم با حکومت او مخالف هستند ولی با توجه به پشتوانه های منطقه ای مثل ترکیه و اسرائیل با استفاده از پنجه آهنین بر مردم آذربایجان حکومت می‌کند. این عجیب است که در یک کشور جمهوری، ریاست جمهوری از پدر به پسر به ارث برسد و لذا در آذربایجان یک جمهوری سلطنتی بر قرار شده است. این رئیس جمهور غیرقانونی تلاش دارد تا جایگاه صهیونیست‌ها را در منطقه تثبیت کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای را تغییر دهیم

کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی

پالس به دشمن ملت ایران برای بقا در قدرت؟

دروغ غربگداهای مفلس،حسن روحانی و ظریف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.