سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / قهرمانی‌تان مبارک شیرمردان ایرانی/ ما همه باهم هستیم

قهرمانی‌تان مبارک شیرمردان ایرانی/ ما همه باهم هستیم

 روزتان بخیر و شادی. آمده‌ایم تا در شنبه‌ای دیگر، آغازگر هفته‌ای پر از خوش‌خبری باشیم. می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست، پس بیایید شنبه خود را از همین اول کار، با خواندن چند خبر خوب که حسابی حال‌مان را جا می‌آورد، به نیکی بسازیم و تا آخر هفته با همین فرمان پیش برویم. با ما همراه باشید برای شنیدن خبرهای خوب.

اگر کار عقب افتاده دارید، اگر می خواهید دست به کار جدیدی بزنید و حتی اگر می‌خواهید رژیم لاغری تان را شروع کنید! همین الان وقتش است، به فرجام کارتان خوش بین باشید و از همین شنبه پاییزی استارت بزنید. می دانیم برای یک شروع تازه عجله دارید اما لطفا چند دقیقه رخصت دهید، ما را بخوانید و آنوقت راهی شوید؛ خدا پشت و پناهتان.

قهرمانی تان مبارک 

ورزشکاران، دلاوران، نام آوران، به نام یزدان پیروز باشید…! شب گذشته خیلی هایمان این سرود را زیرلب زمزمه کردیم. خب حق هم داریم، بالاخره در فینال مسابقات جهانی بوسنی، میزبان را شکست دادیم و برای هشتمین بار قهرمان جهان شدیم؛ قهرمانی با مردان غیور والیبال نشسته یعنی همان مردانی که سال های سال است برای اهتزاز پرچم ایران، جان می‌دهند و هرآنچه در توان دارند را در این راه می‌گذارند. نمی‌دانم چه حکایتی است اما در شرایطی که خیلی ها اصرار دارند، امیدهایمان را ناامید کنند و بین مردم مان تفرقه بیندازند، این ورزشی ها عجیب گل کاشته و دست گذاشته اند روی نقطه اشتراک تک تک ما ایرانی ها و عرق ملی مان. از قهرمانی کشتی و فوتبال ساحلی گرفته تا قهرمانی مردان والیبال نشسته که این بار با نام آرمان و آرتین، جام قهرمانی را بالای سربردند. خداقوت بچه ها؛ شما پیک خوشحالی این روزهای ما از جانب خداوند هستید. به وجودتان افتخار می‌کنیم و از راه دور، دست های تان را محکم می‌فشاریم. راستی باید خداقوتی هم بگوییم به تیم ملی والیبال نشسته  بانوان که با تمام توان در مسابقات قهرمانی جهان به میدان رفتند و سرانجام در رده نهم ایستادند. البته آن ها هم به نوبه خود کاری کردند کارستون، زیرا توانستند رنکینگ جهانی خود را 6 پله ارتقا داده و نشان دهند که زنان ایرانی نه منزوی هستند و نه مهجور!

ما همه باهم هستیم

در روزهایی که یکسری دایه مهربانتر از مادر آن ور آبی، به خیال خودشان برای ما و سرنوشت مملکت مان تصمیم گیری می‌کنند، این ور آب خبرهایی از همدلی مسئولانی به گوش می‌رسد که تبحری در سیاست خارجی دارند و حالا به دور از هرگونه جناح بندی سیاسی دور هم جمع شده اند تا تجربیاتشان را روی هم گذاشته و بهترین ها را برای کشور رقم بزنند و این یعنی مفهوم واقعی «ما همه باهم هستیم». موضوع از این قرار است که نشست مشترک حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان با وزیران امورخارجه پیشین دستگاه دیپلماسی ایران یعنی کمال خرازی، منوچهر متکی، علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف برگزار شده و مهم ترین پرونده های سیاست خارجی کشور در عرصه منطقه ای و بین المللی مورد بررسی قرارگرفته تا با یک هم اندیشی صمیمانه بتوان قدم‌های مثبتی درجهت تحقق منافع ملی کشور برداشت. واقعا خبر از این بهتر که همه صاحب نظران سیاست خارجی می خواهند برای جاودانگی نام ایران، دست به دست‌ هم داده و فکرهایشان را روی هم بگذارند؟ امیدواریم به روزی که به لطف این هم اندیشی، بهترین ها برای ایران و مردم کشورمان رقم خورد و بتوانیم همین جا در بسته خبر خوب مان، مژده اش را بدهیم.

خرمشهر آباد است

وقتی نام خرمشهر به گوشمان می رسد، ناخودآگاه خونمان به جوش می آید و قلبمان برای این قطعه از وطن می‌تپد. حتما که شما هم دلتان می‌خواهد خرمشهر آباد باشد و آباد بماند، پس خبرخوب امروزمان از دیار «معمره صنگور» خرمشهر را از دست ندهید و دعای خیرتان را بدرقه همه آن هایی کنید که هنوز هم برای خرمشهر جان می دهند و محکم مثل کوه ایستاده اند تا بتوانند فریاد بزنند خرمشهر آباد است و برای آبادانی اش بجنگند. بله خبر خوب این است که مدیر آینده نگر مدرسه روستای معمره صنگور با هدف تقویت حس مسئولیت پذیری دانش آموزان و زیباسازی این روستا، طرح«هرخانه یک درخت» را راه انداخته و پا به پای بچه ها برای آبادی روستای شان تلاش می کند. براساس این طرح، هر دانش آموز باید درختی در بیرون از خانه خود بکارد و تا سه ماه از آن مراقبت کند که در نهایت هم از بهترین ها تقدیر خواهد شد. بیایید از همین جا به این معلم دست مریزاد بگوییم و به دانش آموزان این روستا و تمام مردم خرمشهر بگوییم که ما رشادت های شان را فراموش نکرده ایم و می‌دانیم که مردمان این سرزمین، اسطوره عشق به وطن هستند و نامشان همیشه جاودان است.

ورزش دوستان محروم زیرسایه الطاف امام رئوف

حتما شما هم از شنیدن این خبر حسابی سرکیف می آیید و یکبار دیگر دلتان قرص می شود به اینکه امام رضا با ماست و همیشه هوایمان را دارد. به خوبی می دانیم که بسیاری از قهرمانان ملی ما از دل مناطق محروم بیرون آمده اند و شاید اگر امکانات برای شکوفایی استعدادهای نهفته در این مناطق فراهم باشد، بیش از پیش بتوانیم به وجود ورزشکاران و قهرمانان غیور کشورمان در میادین بزرگ بین المللی ببالیم. خوشبختانه به لطف خدا و به مرحمت امام رئوف مان، امروز شرایطی مهیا شده تا بچه های کم برخوردار حاشیه شهر مشهد به طور رایگان راهی باشگاه های ورزشی شده و خود را برای روزهای درخشان آماده کنند. کلیت خبر این چنین است:«آستان قدس رضوی در راستای کمک به رفع محرومیت از حاشیه شهر مشهد و خدمت به مجاوران کم برخوردار امام رضا(ع)، امکان بهره مندی رایگان نوجوانان ساکن این مناطق از امکانات ورزشی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی را فراهم کرده است.» حالا که این خبر حسابی حالمان را جاآورده و بذر امید را در دل بچه های محروم مشهدی کاشته، از همین جا از خود آقا می‌خواهیم که نظر لطفش را از فرزندان این سرزمین برندارد و به امیدخدا و با تداوم حمایت های آستان قدس رضوی بتوانیم در آینده ای نه چندان دور، قهرمانی همین بچه های محروم را در میادین بین المللی جشن بگیریم.

شکر نعمت، نعمتت افزون کند…

حالا که خداوند نظری کرد و باران رحمتش را کم و بیش برایمان فرستاد تا آخر هفته مان را با هوای بارانی سپری کنیم، خوب است دست به دعا برداریم و شکرگزارش باشیم. شاید در این چندوقتی که از پاییز گذشته و خبری از باران نبوده، گاهی لب به گلایه باز کرده باشیم که البته خیلی رسم بندگی نیست اما بیایید از همین امروز برای بارش های بیشتر دعا کنیم و همین مقدار را هم غنیمت بدانیم تا باران رحمت الهی بیشتر و بیشتر به سمت مان روانه شود. این را ما نمی‌گوییم؛ خداوند در آیه۷ سوره ابراهیم می فرماید:«وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ ۖ وَلَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ. و (باز به خاطر آرید) وقتى که خدا اعلام فرمود که شما بندگان اگر شکر نعمت به جاى آرید بر نعمت شما مى افزایم و اگر کفران کنید عذاب من بسیار سخت است.»

خوش خبر باشید!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا باید خداوند را عبادت می کنیم؟

خداوند

شکر خدا را ،حضرت زهرا سلام الله علیها ما رو میخواد

ويدئو/ مادرمهربان ما حضرت زهرا سلام الله علیها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.