سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کشف باند بزرگ فساد اخلاقی وسط پارلمان انگلیس!

کشف باند بزرگ فساد اخلاقی وسط پارلمان انگلیس!

در حالی که مردم انگلیس به شدت درگیر بحران پیچیده اقتصادی و تورم‌های کم سابقه هستند و بعضا می‌گویند، برای سیر کردن شکم کودکانشان، از شکم خود می‌زنند، یک نماینده پارلمان انگلیس از وجود شبکه مافیای فساد اخلاقی در نهاد قانون‌گذار این کشور خبر داد که در آن نام ۴۰ سیاستمدار انگلیسی که « به قلدری و سوء رفتار جنسی» شناخته می‌شوند، ثبت شده است.
«شارلوت نیکولز» از حزب کارگر انگلیس با بیان اینکه در این فهرست نام دو وزیر پیشین دولت به‌چشم می‌خورد گفت: «همکارانش به او هشدار داده شده‌اند که هرگز از این افراد نوشیدنی نپذیرند یا با آنها خلوت نکند.»وی افزود که برای ایمن ماندن «تا جایی که ممکن است» از آنها دوری می‌کند؛ حتی اگر به معنای طفره رفتن از تلاش برای کار با آنها باشد.
نماینده حوزه انتخابیه «وارینگتون نورث» در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «بی‌بی‌سی۵» توضیح داد: «هنگامی که در سال ۲۰۱۹ به عضویت پارلمان در آمدم، «به من گفته شد که هرگز نباید از آنها نوشیدنی بپذیرم، با آنها تنها نباشم و تا آنجا که ممکن است برای ایمن ماندن از آنها دوری کنم.»
 این درحالی است که چهار سال پیش انتشار چندین گزارش درباره فساد اخلاقی در پارلمان انگلیس به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، فساد اخلاقی و آزار جنسی در میان نمایندگان این کشور به لطف سکوت مقام‌های ارشد این نهاد سیاسی به امری رایج بدل شده است.این تحقیقات حاکی است که براثر رواج فرهنگ سکوت و چاپلوسی در پارلمان، آزار و اذیت جنسی همچنان ادامه دارد و به عنوان یک معضل پنهان باقی مانده است. «دیم لورا کاکس» حقوق دان انگلیسی در گزارش خود هشدار داده که مفاسد اخلاقی برخی از نمایندگان، کل اعتبار و مشروعیت پارلمان را زیر سؤال برده است. وی خواستار رسیدگی و حل جدی این مسئله شد، هرچند پیش‌بینی کرد که برون رفت از این معضل در چارچوب مدیریت فعلی دشوار خواهد بود.در این گزارش که بخش‌هایی از آن در مطبوعات انگلیس منعکس ‌شد، آمده است که بیش از نیمی از کارکنان پارلمان شاهد و یا مورد سوءاستفاده رفتارهای غیراخلاقی نمایندگان مجلس قرار گرفته‌اند.این گزارش می‌افزاید، یک‌ پنجم زیردستان نمایندگان مجالس اعیان و عوام قربانی آزار جنسی شده‌اند و این در حالی است که ۷۵ درصد آن‌ها، از ترس از دست‌ دادن شغل تاکنون سخنی به میان نیاورده‌اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

چرا استعمار به دنبال فاسد کردن اخلاق مردم است؟!

ويدئو/ اخلاق مردم

کتک کاری محمدرضا پهلوی برای خودنمایی مقابل دختران

درخواست شرم‌آور محمدرضاشاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.