سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / تجمع دانشجویان بسیجی دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی در محکومیت اغتشاش

تجمع دانشجویان بسیجی دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی در محکومیت اغتشاش

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پیش از ظهر یکشنبه (۸ آبان ۱۴۰۱) در اعتراض به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ‌(ع) در دانشکده برق و الکترونیک این دانشگاه تجمع کردند.
همچنین بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با انتشار بیانیه‌ای از مسئولان این دانشگاه خواست در شرایط فعلی در راستای تداوم فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فناوری تلاش کرده و با عمل به وظایف قانونی خود در برخورد قاطع با متخلفین زمینه آرامش‌بخشی به فضای دانشگاه را فراهم کنند.
لازم به ذکر است که دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: ورود تعدادی از دانشجویان خاطی به این دانشگاه تا تعیین تکلیف پرونده انضباطی آنها ممنوع شد.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی که دیروز (یکشنبه) منتشر شد، آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی مدیریت دانشگاه درخصوص اخلال ایجاد شده در فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه توسط برخی دانشجویان، ضمن تشکر از عموم دانشگاهیان که با رعایت مراتب قانونی به حفظ آرامش و انجام فعالیت‌های جاری دانشگاه کمک کردند، متأسفانه اصرار بر تداوم رخدادهای خارج از اخلاق و ادب و شئون دانشگاهی و اخلال در فرآیندهای دانشگاه توسط جمع معدودی از دانشجویان، مدیریت دانشگاه را با وجود احترام به هرگونه فعالیت دانشجویان در چارچوب اخلاق و مقررات، ناچار کرد از ظرفیت‌های انضباطی استفاده کرده و ورود تعدادی از دانشجویان خاطی به دانشگاه تا تعیین تکلیف پرونده انضباطی آنها را ممنوع کند.
دانشگاه خواجه نصیر‌الدین در این اطلاعیه تاکید کرد: بهترین راه اعلام نظرات و اعتراضات در محیط مقدس و علمی دانشگاه استفاده از بسترهای قانونی در فضایی منطقی، فکری و آرام است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پدر شهید اهل سنت حادثه تروریستی زاهدان: دشمن با شهید کردن فرزندان ما راه به جایی نمی‌برد+تصاویر

پدر شهید اهل سنت حادثه تروریستی کلانتری زاهدان گفت: دشمن با شهید کردن فرزندان ما راه به جایی نمی‌برد، این سرزمین هزاران مدافع امنیت دارد که تا پای جان برای حفظ وطن و ناموس ایستادگی می کنند.

«مزه سر» یادمان مقاومت، جانفشانی و شهادت ۵ جوان رعنای مرزبانی کشور

شهدای گلگون کفن انتظامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.