سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / جولان داعش در خیابان‌های ایران

جولان داعش در خیابان‌های ایران

حقایق از آنچه در فضای مجازی می بینیم در مقایسه با کف خیابان متفاوت است. اگرچه شبکه‌های مجازی پر شده از ویدیوها و ادعاهای اغتشاشگران از برخورد بد مردم و نیروهای امنیتی با آنها، اما در این گزارش قصد داریم به چهره و نیت واقعی آنها را نشان دهیم.

: آشوب‌های چند روز گذشته که توسط رسانه‌های بیگانه و سلبریتی‌های خارج‌نشین در فضای مجازی رهبری می‌شد، پس از منویات رهبری معظم انقلاب در روز دوشنبه در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری، فروکش کرد و با سخنرانی ایشان چهره‌ واقعی آشوب‌گران نمایان و نقشه‌های شوم آنان که جز تجزیه ایران نبود، رسوا شد. البته این فروکش کردن اغتشاشات موقتی است و دشمنان برنامه‌های دیگری برای برهم زدن امنیت کشور دارند.

 اغتشاشات اخیر با بهانه‌ فوت مهسا امینی شروع شد و با پوشش گسترده و سنگین رسانه‌های معاند فارسی زبان نظیر ایران اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی همراه شد. اما آنچه که به این اعتراضات دامن زد، اظهارات سلبریتی‌های نان به روز خور بود که باعث تشویش اذهان جوانان، بخصوص تحریک نوجوانان شد  و متاسفانه بعضی از آن‌ها از روی هیجان همراه  اغتشاشگران شدند.

اگر نگاهی به فضای مسموم شبکه‌های اجتماعی بیاندازیم که پر از هشتگ‌های فیک مهسا امینی توسط ربات‌های آلبانی-سعودی نشین است، شاهد تصاویر تقطیع شده علیه نیروهای خدوم انتظامی در برخورد با آشوبگران هستیم. اما حقایق چیز دیگری است. آنچه که در کف خیایان درحال رخ دادن است نسبتی با ادعای آزادی ضدانقلاب ندارد. در این گزارش به تصاویری که کمتر به آنها پرداخته شده می‌پردازیم تا چهره‌ی واقعی اغتشاشگران نمایان شود.

زن، زندگی، آزادی: شعاری که خودشان هم باورندارند

یکی از تصاویری که در فضای عمومی بسیار واکنش برانگیز شد، حمله آشوبگران به یک زن چادری بی‌دفاع بود که در حال انجام فعالیت روزمره‌ی خود بود. اغتشاشگران چادر را از سر وی کشیدند و مورد آزار و اذیت فیزیکی قرار دادند. این زن محجبه حتی زمانی که راه گریزی پیدا می‌کند، باز هم اغتشاشگران بدنبال وی می‌روند تا بیشتر او مورد آزار قرار بدهند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شعار اصلی آشوب‌گران زن، زندگی و آزادی است! 

حتی در فیلمی دیگر حمله یک اغتشاشگر به یک زن چادری را می‌بینیم.گفته می‌شود این فیلم مربوط به آشوب‌های ۳۰ شهریور در بجنورد است.

در طرف دیگر این ماجرا، یکی از خانم‌های اغتشاشگر بدون حجاب در جریان اجتماع بزرگ محمدرسول‌الله تهران حضور پیدا می‌کند و قصد دارد با بی‌حجابی خود توجه مردم را به خودش جلب کند و باعث برهم ریختن مراسم شود. اما هیچکس به او حمله نمی‌کند، آسیب نمی‌رساند یا دنبالش نمی‌کند! حتی هیچکس به او سخنی نمی‌گوید. مردم با اینکه با او اختلاف نظر و پوشش دارند اما کسی با او رفتاری مشابه آن چه که پیش‌تر دیدید انجام نمی‌دهد.

در یکی از فیلم‌هایی که از آشوب‌گران منتشر شده یک پسر در وسط جمعیت به چند دختر تعرض جنسی می‌کند و سپس مورد حمله آن‌ها قرار می‌گیرد. 

نسخه جدید داعش در ایران

استوار یکم میلاد علی‌نقی‌تبار از پرسنل فرماندهی انتظامی آمل در جریان اغتششات توسط آشوبگران از ناحیه گردن مجروح شد. او که بدون سلاح گرم به همراه نیروهای خود برای کنترل اغتششات در خیایان‌ها حضور داشت، توسط آشوبگران که از قبل آموزش دیده بودند تهدید و  بعد از آن رگ‌های گردنش با سلاح سرد زده می‌شود. همچنین در راه انتقال او به بیمارستان، آشوب‌گران قصد آتش زدن آمبولانسش را داشتند.  

در فیلمی دیگر پلیسی را می‌بینیم که بعد از زمین خوردن با موتور، زنده زنده او و موتورش توسط اغتشاشگران به آتش کشیده می‌شوند. دردناک‌تر از این اتفاق واکنش افراد دیگری است که بعد از به آتش کشیدن این مامور اظهار خوشحالی می‌کنند! در حالی که این مامور تنها به وظیفه‌اش که حفظ جان و مال و ناموس مردم حتی اغتشاشگران در همان منطقه بوده است، عمل می‌کرده است

خسارات اقتصادی و تخریب اموال عمومی و وسایل امدادی در شهرهای مختلف

در این آشوب‌ها ۹۳ دستگاه آمبولانس از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج شدند و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ضرر به سازمان اورژانس زده شد. همچنین بیش از ۵۰ دستگاه سبک و سنگین نیروی آتش نشانی توسط آشوبگران دچار آسیب و خسارت شد. 

اغتشاشگران در ششم مهرماه در شهرستان بابل بسیار از بانک‌ها را تخریب و بسیاری از اموال مردم را از مغاز‌ه‌ها به غارت بردند. حتی به یکی از کلانتری‌های مرکز شهر حمله کردند و قسمت بیرونی آن را به آتش کشیدند در حالیکه سربازان نیروی انتظامی در آنجا گیرافتاده بودند.

در قم نیز آشوبگران در چند شب پس از سردادن شعارهایی اقدام به تخریب اموال مردم و اموال عمومی پرداختند و خسارات مالی زیادی به شهرداری وارد کردند.

بیشتر بخوانید:

هزینه اغتشاشات از زبان اقتصاددانان/ معیشت مردم کف خیابان ذبح شد!

در بعضی از شهرها آشوبگران تطمیع شده پا را فراتر از حد خود گذاشتند و  ضمن اقدام به تخریب اموال عمومی دست به هتک حرمت مقدسات و شهدا و آتش زدن قرآن کریم زدند. 

در استان چهارمحال و بختیاری نیز چند آشوبگر که فریب‌خورده معاندین و شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی بودند، اقدامات آشوبگرانه‌ای انجام دادند که بازداشت شدند. این بازداشت‌شدگان در اظهارات خود به فریب‌خوردگی اعتراف می‌کنند.

وقتی اغتشاشگران هم دست به دامان پلیس می شوند!

خسارتی که اغتشاشگران به بانک‌ها وارد کردند بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان بوده است! اغتشاشگران خودروهای شخصی مردم، خودروهای امدادی و اموال عمومی را به آتش کشیدند و به کار و کاسبی مردم آسیب زدند اما در جریان همین اغتشاشات تعداد زیادی از دخترانی که در تجمعات علیه پلیس حضور داشتند اعلام کردند موبایل‌هایشان توسط اغتشاشگران به سرقت رفته است و برای پیدا شدن تلفن‌های همراهشان به پلیس مراجعه کردند و از نیروهای انتظامی کمک خواستند! همان دخترانی که  اموال عمومی را قربانی و بازیچه فتنه‌هایشان کردند، حالا به اندازه تلفن همراهشان هم نمی‌خواستند هزینه‌ای برای تجمعات‌شان بدهند؛ در حالی که مردم هزینه گزافی پای اغتشاشات آنها دادند! همان دخترانی که علیه پلیس به خیابان‌ها می‌آمدند و شعار می‌دادندهمان‌هایی که چهره پلیس و نیروهای امنیتی را بد نشان می‌دادند. حالا برای تامین امنیت‌شان اینطور دست به دامن پلیس می‌شوند! اگر واقعا پلیس همان چهره‌ای را دارد که اغتشاشگران به مردم نشان می‌دهند پس چرا خودشان اینطور متوسل به پلیس می‌شوند؟!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عبدالحمید قدیریان: زبان هنر از دیپلماسی هم تاثیرگذارتر است

حضور ایران در شصتمین بینال ونیز

شهیداحمد پلارک / راز شهادت «شهید عطری» چه بود؟

شهید سید احمد پلارک از مزار این شهید بوی گلاب به مشام می‌رسد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.