سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / فوری_مهم/ سناریوی فتنه جدید لو رفت!!

فوری_مهم/ سناریوی فتنه جدید لو رفت!!

#فوری_مهم

سناریوی فتنه جدید لو رفت!!

یکی از اعضای حزب تروریستی کومله در ملاقات با افسر سرویس جاسوسی انگلستان ماموریت پیدا می کند فردی را برای ایجاد جنجال در تهران اجیر نماید و دستمزد دریافت می کند. تروریست حزب کومله بخاطر اینکه تمام دستمزد را خود بالابکشد و بین دیگران تقسیم نکند، خواهرزاده خود را کاندیدا می کند و با افزودن یک ماده خاص که به او گفته بودند انرژی زاست در مشروبات الکلی، به بهانه ای با خانواده خواهرش به تهران می آیند و صحنه سازی برای تشنج را انجام می دهد اما اتفاق خاصی رخ نمی دهد و عنصر تروریست در تماس با افسرهدایت خود می گوید تشنجی رخ نداد و موفق به فیلم برداری نشده است. افسر جاسوسی انگلستان به او می گوید صبر کن تا اتفاق اصلی رخ دهد. ۶ ساعت پس از مصرف داروی خاص، خواهر زاده فرد تروریست سکته کرده و از دنیا می رود و تنها چند دقیقه پس از رخداد، در حالیکه بستگان درجه یک متوفی هنوز از چند و چون ماجرا بی خبر بوده اند، شبکه های بیگانه بخصوص بی بی سی و اینترنشنال سعودی صدها ساعت برنامه ای را که از قبل تدارک دیده بودند روی آنتن می برند تا مرحله به مرحله سناریوی فتنه را کلید بزنند. فتنه ای که ماه ها برای آن تدارک دیده بودند.

در بررسی های انجام شده ردپای بنیاد الوفا در طراحی و اجرای فتنه دیده می شود.

یکی از اعضای حزب کومله در گفتگوی واتساپی با فرد مرتبط خود که اکنون در حوالی میدان آرژانتین تهران با گوشی سامسونگ A23 حضور دارد گفته بود ما انتقام دستگیری و ضربه به تیم خود در اصفهان را خواهیم گرفت.

گفتنی است ماه گذشته یک تیم تروریستی که از اقلیم کردستان عراق برای انفجار یک مرکزی مهم وارد کشور شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان عج در وزارت اطلاعات در اصفهان دستگیر شدند.

گروهک کومله و خائنان مستقر در اقلیم بداند که اقلیم را بر سر همه آنها خراب خواهیم کرد و تمام اوباش وحشی و گردن کلفت آنها که اکنون در خیابان الوند و اطراف میدان آرژانتین مستقر شده اند را زیر نظرداریم و با پتک قانون، گردن همه آنها را خواهیم شکست.

جمهوری اسلامی دیگر مانند سال ۸۸ نیست که سناریوی قتلی مانند نداآقاسلطان را برای او بنویسند و نظاره گر باشد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تفاوت پوشش اعتراضات فرانسه و ایران در اینترنشنال

درحالی شبکه سعودی اینترنشنال ناآرامی‌های اخیر فرانسه را نادیده می‌گیرد و نتایج را به اعلام تحقیقات تکمیلی پلیس موکول می‌کند که درخصوص مرگ مهسا امینی از همان دقایق اول شروع به دروغ‌پراکنی کردند و منتظر نظریه پزشکی قانونی هم نماندند.

۹ اشکال در بیانیۀ حجت‌الاسلام محقق‌داماد‌

 مهدی‌ جمشیدی 

21 دیدگاه

  1. با سلام این مطلبی که فرمودین با توجه به چه اسنادی هست سند و مدرک معتبر هم دارین که این گفته ها رو تائید کنه ؟؟؟

    • بله موافقم حتما با سند و مدرک بیان کنید که ماهم بتونیم ازش استفاده کنیم

      • فیلم دوربین مدار بسته نشان می‌دهد این خانم چقدر راحت و آزاد داخل جمع خانم ها می‌شود و خودش جای نشستنش را انتخاب می‌کند و بعد بدون ممانعت کسی بر می خیزد و به خانم پلیسی اعتراض می‌کند و پاسخ آرامی می‌شنود و بعد حالش تغییر می‌کند و بیهوش می‌شود…
        این خیلی با تبلیغات فضای مجازی و برخی شخصیت های مدعی ولی بی خبر، فرق دارد! فرق ندارد؟
        خانواده مرحومه نیز پس از دیدن فیلم مدار بسته کمی آرام شدند و به دفن فرزندشان پرداختند.
        حال کمی باید صبور بود تا جواب پزشکی قانونی را هم بدانیم…
        فقط فعلا قابل تقدیر است که پلیس غیر از وظیفه کاری اش کار خطایی انجام نداده که دشمنان داخلی و خارجی، گوش فلک را کر کرده اند تا ما عادلانه قضاوت نکنیم…

    • قضاوت را بگذاریم پس از شنیدن سخنان دایی متوفی، سر نخ ماجرای اصلی اوست که از کومله پول گرفته و نوشیدنی سکر آور داده و…

  2. اللهم ارزقنا سند….

  3. عجب سناریوی خامی. بعد دایی از کجا میدانست که مهسا را قرار است گشت ارشاد بگیرد و چطور برنامه ریزی شد که مهسا بلافاصله بعد از جر و بحث با خانم مامور زمین بیوفتد؟

    • خب برنامه ریزی کردن اینا اصلا کار سختی نیست. ولی خب مشخص نیست این خبر درسته یان

    • سناریو خام نیست، بحث بدحجابی و اینطور چیزها نبود، الان خیلی ها پوشش و آرایش بد دارند ولی پلیس امنیت به آنها کاری ندارد!
      لباسی که دایی به مهسا گفته بود بپوشد مشکل داشت، و در فیلم هم مشخص است ؟
      چرا خانم پلیس مددکار شال را از جلوی مهسا کنار می‌زند و دیگر مهسا سخنی نمی‌گوید و شرمنده می‌شود…
      بله دایی می‌دانست با پوشش نداشتن جلوی لباس حتما پلیس برخورد می‌کند و آنها هم درفضای مجازی جنجال آفرینی میکنند
      اما سرنوشت طور دیگر رقم خورد و قلب مهسا بخاطر چیزهایی که دایی داده بود و او نوشیده بود از حرکت باز ایستاد، در هفته آدم ‌های زیادی چنین فوت می‌کنند
      اما چرا دشمنان کشورمان دایه مهربان تر از مادر شده آندو بدون توجه به فیلم های مستند به داستان سرایی پرداخته اند؟ بارها چنین کرده اند و چوپان دروغگو را کسی دوست ندارد…

    • خدا کنه که قضیه هرچه زودتر روشن بشه وبیشتر از این ،این جماعت ساده لوح بازیچه دست دشمن نشوند،ومملکت رو به هرج ومرج بکشن

    • این سند صحیح و ما همان روز از واتساپ رصد کردیم …

    • عجب نداره گشت ارشادی در کار نبوده خود منافقین خودشون رو بجای گشت ارشاد جا زدن

  4. تو رو خدا برای کشور و دولت حاشیه اضافی درست نکنید به اندازه کافی ایران و ج. ا. مشکلات داره که باز با بعضی رفتارهای سلیقه ای و تعصب آمیز درد سر تازه درست می کنند.به جوونهای پاکی که اخلاص رو تمام وکمال نشون دادن و تمام هستیشون رو فدا این انقلاب کردند رحم کنید.خشونت علیه زنان به خاطر حجاب زمانی که در سایر جوانب حجاب و حیا نداریم و شاهد این همه فساد مالی در بین مسئولین و غیر مسئولین هستیم بسیار غیر عاقلانه و غیر مسئولانه است

    • اینکه این مطلب واقعی باشه یا نه من هم با شما موافقم و جای بحث داره
      ولی رفتن به آغوش گشت ارشاد با لباس نامناسب کار سختی نیست !!
      مردن بعد از جر و بحث هم مهم نیست !!
      وقتی کسی دستگیر میشه هرجا بمیره واسه پلیس دردسر درست میشه …

  5. واقعا ملت ساده لوحی هستیم. همین که سران کومله شخصا وارد میدان شدن و فراخوان وندالیسم در قلب ایران را میدن نباید به این جریانات شک کنید؟ اسم کومله با ترور و جنایت و خونخواری عجین شده. مرگ این دختر یک سوی ماجراست اما سواستفاده های تجزیه طلبی از مرگ این دختر سوی دیگر ماجرا.

  6. باشه فقط چندتا سوال: واسه اینکه تمام دستمزد رو بالا بکشه خواهرزاده خودشو کاندید کرده، به نظر توجیه خیلی مسخره ای نمیاد؟ اون ماده خاص چیه دقیقا و اسمش چیه؟ چطور این یارو قانع شده که قراره با یه ماده انرژی‌زا جنجالی به پا بشه؟؟ صحنه سازی برای تشنج، کدوم صحنه منظوره و چه شکلی بوده این صحنه؟ چرا دقیقا موقع دستگیری و بعد دستگیری ارشاد سکته اتفاق افتاده و چطور اینقدرررر دقیق هماهنگ شده؟ جاسوس انگلستان از کجا می دونسته ۶ ساعت بعد دختره کجاست که سکته کنه؟ بعد چند دقیقه بعد از فتنه، اگه شبکه های غربی صدها ساعت برنامه رو ببرن روی آنتن، یعنی از قبل از اتفاق تصاویر لازم و اطلاعات لازم رو داشتن؟ اصلا چطوری مهسا رو لباس پوشوندن که بدونن هم گشت بهش گیر میده هم مردم میگن لباسش خوب بوده؟ این مرز دقیق پوشش رو چطور تعیین کردن؟ بررسی های انجام شده توسط کی انجام شده؟ نوع گوشی چه اهمیتی داره که توی این خبر ذکر بشه و باز هم اگه دقت خبر اینقدر بالاست، اسم داروی خاص چرا پخش نشده؟ این سوالات واقعا ذهنتون رو درگیر نکرد؟

    • چه چیزی مسخره است؟ دنیا طلبی یک کوموله کافر؟!! به کمتر از اینها پوست سر پاسداران و بسیجی های میهن پرست و فداکار ما را زنده زنده می کندند و عکسش را در ایران و خارج تبلیغ می کردند! اینها خواهر زاده حالی شان نمی شود!
      فراموش نکنیم که مهسا با این گروهک آدمکش در ارتباط بوده! و عکس هایی که کم کم کوموله نشر می دهد گواه اینست…
      ماده مصرفی، مشروبات الکی است به اضافه روان گردان ها مثل شیشه و…،
      در ماه چند نفر اینجوری فوت می کنند و میگویند سنگ کوب کرده یا…!
      صحنه هم، در فیلم مشخص است، مهسا خیلی عادی با دیگران وارد سالن اجتماعات میشود و خودش مکانی را برای نشستن انتخاب می کند، پس از مدتی بر می خیزد و به مددکار میگوید که مانتوی بلند دارد، مددکار با تجربه هم شال او را کنار می زند و نه لباس اورا! و مطلبی می گوید که مهسا پاسخی بر آن ندارد! و اعتراضی هم نمی کند!
      برخی از خانم ها متاسفانه بلوزی که می پوشند کوتاه است و ناف و اطرافش را نمی پوشاند و اغلب شال را بر آن می اندازند و گه گاه که بخواهند کنار می زنند و وضع ناجوری پدید می آید!
      شاید به این خاطر بود که مهسا حرفی یا اعتراضی نکرد!
      ولی ناراحت شده و لختگی خون در عروق موجب سکته اش شد، با توجه به عمل مغز که کرده بود و قرص هایی هم می خورد.
      البته باید توجه داشت همراه مهسا، خانم های دیگری هم دستگیر شده بودند و آزادانه در سالن حرکت میکردند و هیچیک مشکل قلبی برای شان پیش نیامد!
      کم کم جزعیات ماجرا عیان می شود، انشاء الله وزارت اطلاعات مسببان این کار شوم را در داخل و خارج بیابد تا پرسشها و اعما خبیثانه دشمنان ملت مان آشکارتر گردد! خدا به پدر و مادر مهسا صبر دهد، کاش جوانان بیشتر به نصایح بزرگترها گوش می دادند و ما این روزها را نمی دیدیم…

    • سربازان گمنام امام زمان همه کارها را انجام دادن

  7. من به مرگ مهساکاری ندارم ولی هفتاددرصداشوبامربوط به بازیگرانی هست که کشف حجاب کردن و باعث تحریک مردم شدن خون‌های ریخته شده روباید این وطن فروشان بی خاصیت جواب بدن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.