سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / عراق، جای خالی ولایت فقیه و نعمتی که باید قدر بدانیم.

عراق، جای خالی ولایت فقیه و نعمتی که باید قدر بدانیم.

عراق، جای خالی ولایت فقیه و نعمتی که باید قدر بدانیم.

🔸 چند وقت پیش یکی از اصلاح طلبان بنام مصطفی تاج‌زاده(خداوند هدایتش کند ان‌شاءالله) مدل سیاسی عراق را برای ایران پسندیده بوده و گفته باید ولایت فقیه در ایران چون مدل مراجع تقلید و نقش آنان در تحولات سیاسی عراق شود!

▪️امروزه با دیدن اوضاع امنیتی و اجتماعی عراق خصوصا نزاع قدرت و بلاتکلیفی این کشور علی رغم وجود علمای بزرگ و تاکید آنان بر کاهش خشونت ها و اتحاد ملی، اما همچنان این کشور در بحران های مختلف می سوزد و وضعیت را پیچیده تر می کند.

▪️اما در نزدیکی این کشور، ایران اسلامی سربلند و واحد با وجود تحریم های فلج کننده، تنوع قومیتی زیادتر و دشمنان بیشتر چنان امن و استوار ایستاده است که همین عراق را بارها از تجزیه و اشغال گری نجات داده و باز نجات خواهد داد.

▪️حال باید دانست که توصیه و علاقمندی عده ای به مدل سیاسی عراق برای ایران، نه از سر دلسوزی بلکه تلاش برای برچیدن ساختاری است که سبب امنیت و آرامش ملی برای ایرانیان و حتی مردم منطقه شده، آرامش و امنیتی که حتی مراجع بزرگ عراق چون آیت الله حائری را وا می دارد که امامت و مرجعیت شیعه را از خود سلب و بر دوش سیدی بگذارد که بیش از ۴۰ سال علی وار حامی مسلمان جهان بوده اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شهیداحمد پلارک / راز شهادت «شهید عطری» چه بود؟

شهید سید احمد پلارک از مزار این شهید بوی گلاب به مشام می‌رسد

ولایت فقیه یک چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده است

امام خمینی رحمت الله علیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.