سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کشف اسناد فسادهای اخلاقی ماکرون از خانه ترامپ

کشف اسناد فسادهای اخلاقی ماکرون از خانه ترامپ

مجله آمریکایی گزارش داده «دونالد ترامپ» چه در زمان حضورش در کاخ سفید و چه بعد از آن مدام می‌گفت اطلاعات رسواکننده‌ای درباره اقدامات غیراخلاقی ماکرون دارد. حالا کاشف به عمل آمده یک فایل در اسنادی از عمارت وی در فلوریدا پیدا شده که احتمال درست بودن حرف‌های وی را درباره فسادهای اخلاقی ماکرون تقویت کرده است.

ماجرای حمله بی‌سابقه «افی بی‌آی» به اقامتگاه ترامپ و کشف اسناد محرمانه و سرّی از خانه وی هنوز جذابیت و اهمیت خود را برای رسانه‌های دنیا از دست نداده و هر روز ابعاد جدیدی از این اسناد برملا می‌شود. این بار نوبت «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه بود که به مرکز توجه رسانه‌ها در این زمینه تبدیل شود. ماجرا به اسنادی درباره فسادهای اخلاقی او مربوط می‌شود که از اقامتگاه ترامپ کشف شده است. مجله آمریکایی«رولینگ استون» به نقل از «منابع مطلع» در این زمینه نوشته ترامپ جزئیاتی درخصوص اقدامات غیر اخلاقی ماکرون را برای دستیارانش به شوخی بازگو ‌کرده بود و اخیراً اف‌بی‌آی در تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا فایلی با عنوان «اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه» را یافته است. به گزارش «بیزنس اینسایدر» دونالد ترامپ سال‌ها برای دستیارانش لاف می‌زده که از ماکرون آتو دارد. دو منبع مطلع دیگر هم گفته‌اند که ترامپ چه در زمان حضورش در کاخ سفید و چه بعد از آن درباره زندگی خصوصی ماکرون شایعه‌پراکنی می‌کرده است. به گفته این منابع، رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گفت این اطلاعات رسواکننده درباره ماکرون را از طریق اطلاعاتی که به وی ارائه می‌شده، دریافت کرده است. یکی از این منابع گفته ترامپ توضیح نداده چه چیزی درباره ماکرون می‌داند و افزود همین مسئله تشخیص این که آیا وی چرند می‌گوید را سخت می‌کند. طبق این گزارش، مشخص نیست که آیا ترامپ اصلاَ اطلاعاتی درباره ماکرون داشته یا نه، با این حال یک پرونده با عنوان اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه در میان اسنادی بوده که در جست وجوی اف‌بی‌آی از عمارت وی کشف شده است که احتمال درست بودن ادعای ترامپ را درباره ماکرون تقویت می‌کند.

ترامپ: من یک رئیس‌جمهور هستم!

از سوی دیگر با افشای پنهان کاری پلیس فدرال آمریکا در ارتباط با اطلاعات موجود در لپ تاپ «هانتر بایدن» پسر جو بایدن که اطلاعات آن می‌توانست بر کاهش آرای بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تاثیرگذارد، دونالد ترامپ خواهان برنده اعلام شدن خود در این انتخابات و یا برگزاری فوری انتخاباتی دیگر در آمریکا گردید. به گزارش ایرنا، ترامپ در شبکه اجتماعی مخصوص خود به نام « حقیقت» دراین زمینه نوشت:

« حالا به‌طور قطع معلوم شده است که اف.بی.آی ماجرای لپ تاپ ‌هانتر بایدن را پیش از (برگزاری) انتخابات پنهان ساخته بود، بنابراین آنها با این آگاهی که ترامپ به راحتی درانتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز خواهد شد، مرتکب این عمل شدند.ترامپ در بخش دیگری از مطلب خود نوشت: این سطحی از  تقلب بزرگ و مداخله در انتخابات بوده  که تاکنون در آمریکا دیده نشده است، و برای التیام این موضوع، باید برنده واقعی اعلام شود  و با توجه به اینکه دولت (آمریکا)  به‌طور جبران ناپذیری انتخابات را به مخاطره افکنده، به سرعت انتخابات جدیدی برگزار کند.در همین حال شبکه خبری راشاتودی نیز با انتشار گزارشی در این زمینه، نوشت: اظهارات ترامپ  به‌دنبال اعتراف مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک روی داد که مدعی شده بود  به توصیه اف.بی.آی از  انتشار اطلاعاتی در ارتباط با پسر جوبایدن که ممکن بود به کارزار انتخاباتی جو بایدن لطمه وارد کند، اجتناب ورزیده است.

نگرانی از وقوع جنگ داخلی

خبر دیگر از آمریکا این که یافته‎های نظرسنجی مشترک موسسه افکارسنجی یوگاو و نشریه اکونومیست نشان می‌دهد که ۴۳ درصد آمریکایی‌ها وقوع جنگ داخلی در بازه زمانی ۱۰ ساله را تا حدی محتمل می‌دانند.در میان طرفداران سرسخت حزب دموکرات و مستقلین این رقم به ۴۰ درصد کاهش یافته و ۵۶ درصد جمهوریخواهان دو آتشه به رخ دادن جنگ داخلی ظرف ده سال آینده تا حدی باور دارند.به نظر ۶۵ درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی، ظرف ۱۰ سال اخیر خشونت سیاسی در آمریکا افزایش خواهد یافت.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا برای سرکوب و بازداشت اتوبوسی دانشجویان

دولت بایدن با لشکرکشی به دانشگاه کلمبیا‌، مخالفت با رژیم صهیونیستی صدها نیروی پلیس و نیروی امنیتی عملاً اشغال و ده‌ها دانشجو را بازداشت کرد.

جنایات وحشیانه، نظامیان اشغالگر آمریکا در حق مردم افغانستان

ويدئو/ جنایات وحشیانه آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.