سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / شبکه تلویزیونی آمریکا: جنگ داخلی آمریکا شروع شده است

شبکه تلویزیونی آمریکا: جنگ داخلی آمریکا شروع شده است

با ادامه جنجال ‌ها بر سر حمله اف‌بی‌آی به خانه ترامپ-که در نوع خود بی‌سابقه بود- واکنش‌های تهدید‌آمیز او و هوادارانش علیه اف بی‌آی، و حملات مسلحانه‌ای که پس از آن به ماموران اف بی‌آی شد، مجری شبکه آمریکایی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» برای دومین بار اعلام کرد «جنگ داخلی در آمریکا شروع شده است.»
این روزها کلید واژه «جنگ داخلی» به دنبال یورش اف بی‌آی به اقامتگاه ترامپ در فلوریدا در رسانه‌های آمریکایی طرفداران زیادی پیدا کرده. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شمار زیادی از مردم آمریکا بر این باورند که کشورشان طی سال‌های آینده وارد یک جنگ داخلی خواهد شد. طی روزهای اخیر نیز طرفداران ترامپ خواستار شروع جنگ برای نابودی «دولت فاسد بایدن»

شده‌اند. روز شنبه نیز نوبت به مجری مشهور شبکه «ام اس ان بی‌سی»
بود که بگوید، این جنگ عملا شروع شده است.
به گزارش فارس «تیفانی کراس» برای دومین بار در روزهای اخیر نگرانی خود را از جنگ داخلی در آمریکا که به اعتقاد وی همین حالا هم آغاز شده، ابراز کرد. «فاکس نیوز» هم در این باره نوشته، «کراس در مونولوگ آغازین خود تصویر گسترده از تهدید فزاینده مفروض اقتدارگرایی جمهوری‌خواه در دوران دونالد ترامپ را ترسیم کرد. وی با وارد ندانستن خشم ترامپ از حمله اف‌بی‌آی به عمارتش شروع و استدلال کرد که این حکم به دلیل اتهاماتی مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور سابق به‌طور غیرقانونی اسناد طبقه‌بندی شده را پس از ترک مقام خود نگه داشته، موجه است.» مجری برنامه شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی این را هم گفته که «احتمال بسیار واقعی وجود دارد که رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دلیل نقض قانون جاسوسی یا سایر قوانین فدرال متهم شود و اوباشِ آمریکا(اشاره به طرفداران ترامپ) را دوباره عالی کن (اشاره به شعار طرفداران ترامپ)، در حال از دست دادن ذهن جمعی همیشه دوست داشتنی خود هستند.» وی سپس از «جنگ داخلی دوم» گفت: «در دو هفته گذشته تهدیدها علیه اف‌بی‌آی و دیگر سازمان‌های مجری قانون افزایش یافته و حتی برخی از سناتورهای جمهوری‌خواه وارد عمل شده‌اند.» کراس در ادامه با بیان این که «به نظر می‌رسد حامیان دونالد ترامپ در حال تحریک جنگ داخلی دوم هستند» افزود: «خطر لفاظی‌های خشونت‌آمیز در پیام‌های طرفداران ترامپ یادآور اتفاقات قبل از شورش مرگبار شش ژانویه(17 دی 1399) است. همه ما آن را به خاطر داریم…این طور نیست که جنگ داخلی در راه است، احساس می‌کنم که جنگ داخلی این‌جاست.» وی پیش از این هم گفته بود «مردم مدام می‌گویند جنگ داخلی در راه است، من می‌گویم جنگ داخلی این‌جاست.» دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا که در روزهای اخیر جنجال‌ها بر سر بازرسی‌ اف‌بی‌آی از اقامتگاهش در ایالت فلوریدا به موضوع رسانه‌های آمریکا تبدیل شده، دوشنبه هفته گذشته هشدار داد که:
« مردم از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است بسیار عصبانی هستند. ما هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم-چون اوضاع باید در کشور آرام شود. اگر این‌طور نشود، اتفاقات وحشتناکی رخ خواهد داد.»(!)

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رفتار آمریکا در قبال دانشجویان حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد

رفتار خشونت‌آمیز آمریکا با«اعتراض بدون خشونت و تخریب» دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، دلیل دیگری بر اثبات موضع جمهوری اسلامی ایران در بدبینی به دولت آمریکا دانستند.

ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا در دانشگاههای سراسر آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.