سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تحولی چشمگیر و جهانی برای ایران در پیش است

تحولی چشمگیر و جهانی برای ایران در پیش است

 

 

 

مهم مهم مهم تا آخر گوش بدیید تحولی چشمگیر و جهانی برای ایران در پیش است.قضیه عضوگیری ایران در نشست بریکس .اول مهمان شد بعدا عضو ثابت ،قابل توجه تفکرات خائنانه لیبرال در داخل که مخالف هستند .تازه اول عشق است.ایران دارنده نفت و گاز یکی ازپایه های محکم بریکس خواهد شد .بدون دلار .نظم غیر دلاری در حال شکل گیری است.یعنی با افتخار و احترام ایران بزودی عضو بریکس خواهد شد و رسما تحریمات هیچ اثری نخواهد داشت .نظم غیر دلاری .پایان حکومت و قلدری اروپا و امریکا برایران .روزهای اقتدار بیشتر ایران در راه است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

محرومیت چند ساله ایران از منافع بریکس یکی از ضربات دولت‌های پیشین بود/ انتظار می‌رود که در عرصه دیپلماسی اقتصادی هم دولت همپای دیپلماسی سیاسی کار را جدی‌تر پیش ببرد

دکتر زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس: در دو دولت گذشته ظرفیت سایر کشورها نادیده‌ گرفته شد و همه ظرفیت‌ها در سبد برجام گذاشته شد که به نتیجه هم نرسید.

دولت رئیسی افزایش هفت برابری بدهی در دولت روحانی را متوقف کرد

دولت رئیسی در ابتدای کار علاوه‌بر کرونا و گسل ارز ۴۲۰۰ تومانی، خانی به‌عنوان بدهی‌های دولت را در پیش خود می‌دید. دولت روحانی، در دو زمینه بدهی‌های خارجی و داخلی، دست خود را در جیب دولت بعدی کرده بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.