سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دیدار مدیر حوزه‌های علمیه با رهبر مسیحیان کاتولیک ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پاپ فرانسیس

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه با رهبر مسیحیان کاتولیک ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس در دیدار با آیت‌الله اعرافی گفت: از دلایل من برای احترام به ایران وجود یک نظام دینی در این کشور است و من برای نظام دینی ارزش قائل هستم. دلیل دیگر علاقه من، انقلابی بودن شما است

 آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار با پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک، پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب را به پاپ منتقل کرد.
آیت الله اعرافی در این دیدار گفت: پس از اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سفر بنده مطلع شدند به شما سلام رساندند و پیشینه شما و ارتباطتان با آمریکای لاتین را ستوده و برخی از مواضعی که در تلطیف روابط بین اسلام و مسیحیت و دفاع از مظلومان اتخاذ نموده اید را تحسین و تأکید نمودند ما انتظار داریم که شما همچنان در دفاع از مظلومان عالم و بویژه فلسطین و یمن تلاش کنید و مواضع روشن و شفافی داشته باشید.
مدیر حوزه‌های علمیه افزود: رهبر معظم انقلاب انتظار دارند که در دفاع از مردم فلسطین اقدام شود و حل آن بر اساس آرای مردم و انتخابات میان همه مردم اصیل و فلسطینیان اعم از پیروان همه ادیان نظام حاکم بر فلسطین شکل بگیرد.
در ادامه این دیدار، پاپ فرانسیس خطاب به آیت‌الله اعرافی گفت: یکی دیگر از دلایل من برای احترام به ایران وجود یک نظام دینی در این کشور است و من برای نظام دینی ارزش قائل هستم. ممکن است در برخی امور اشکالاتی وارد و نیاز به اصلاح داشته باشد، اما اصل اینکه یک نظام سیاسی بر اساس نگاه دینی استوار شود برای ما قابل احترام است؛ این امر در جای دیگر جهان وجود ندارد و امتیاز مهمی برای ایران محسوب می شود. دلیل دیگر علاقه من، انقلابی بودن شما است.
پاپ همچنین اظهار داشت: سلام مرا به رهبر انقلاب اسلامی ایران و مراجع و بزرگان دینی ایران برسانید؛ ما هم مطالبی را که رهبر انقلاب اسلامی می‌گویند قبول داریم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

امام خامنه‌ای ،رهبر معظم انقلاب

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی،تیم والیبال دانش‌آموزی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.