سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / گرسنگی فکر

گرسنگی فکر

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیش از ۱.۱میلیون نفر در غزه با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند

تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محاصره سنگین

درماندگی اسرائیل با تحمیل گرسنگی بر اهالی غزه

آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل

3 دیدگاه

  1. جای تاسف و رنجش است که کسانیکه موجب این گرسنگی فکری در انقلاب اسلامی شده اند، با فرار به جلو و گفتن: کی بود کی بود من نبودم، از لرزان بودن بنیان فکری سخن می رانند!!

  2. گوینده آن کلام زشت، گویا فکر میکند مردم فراموش کرده اند که ایشان در بحبوحه فتنه 1388 و جنایات پی در پی اصلاح طلب های منتظر آمدن آمریکا، که نه غزه نه لبنان سر داده بودند و قرآن در مسجد لولاگر آتش زده و عکس امام خمینی ره پاره کرده بودند… جناب ایشان سکوت محض اختیار کرده بود و مردم را تنها گذاشت!
    حضرتشان با استقبال خندان از حسن روحانی، و کرنش به ایشان، مشکل آفرینی های 8 ساله روحانی را دید و سکوت کرد،
    حال که چهره ماندگار حسن روحانی، با همه خلافهایش مسؤل جنایت متروپل گشته، ایشان بجای عذرخواهی از مردم، به مردم توهین میکند که بنیان فکری شان لرزان است!
    در حالیکه بنیان فکری مدرسانی چون ایشان و چپ زده های از قطار انقلاب پیاده شده و در آغوش غرب غنوده، لرزان شده، نه انقلابیون جان نثار مردم عزیزمان
    مردم، با همه مشکلاتی که دشمنان بیرونی و داخلی برایشان تدارک دیده اند، صبورانه و شادمانانه، سلام فرمانده میخوانند و به تلاش در تغییر اوضاع، می کوشند، چون ایمان راسخ دارند:

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ ﴿محمد: ٧﴾

  3. آری راست می گویید، حتی وقتیکه رهبری علنا فرودند: خواص درباره فتنه 88 موضع بگیرند، ولی ایشان سکوت اختیار کرد درحالیکه قبلا به مردم گفته بود: همواره ما باید قدم در جای پای رهبری بگذاریم…
    تاریخ اسلام و روحانیت، مشحون از اینگونه رخدادهاست، که باید عبرت گرفت!
    خدا رحمت کند امام خمینی دلاور و عزیز را که گفت: میزان حال اشخاص است…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.