سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / بازی مضحک آقای نماینده و رسانه حامی علی لاریجانی

بازی مضحک آقای نماینده و رسانه حامی علی لاریجانی

 یک نماینده مجلس نزدیک به علی لاریجانی اعلام کرده است که طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور را مطرح کرده اما با استقبال نمایندگان مجلس روبه رو نشده است.
رضاحسینی قطب آبادی که قبلا از سوی علی لاریجانی رئیس سابق مجلس به سمت مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی مجلس منصوب شده بود در گفت‌وگویی اعلام داشت که علت عدم همراهی نمایندگان با طرح عدم کفایت رئیس جمهور بی اعتقادی یا مصلحت اندیشی و احتیاط است.
نماینده شهربابک درحالی مجلس را به دلیل عدم راهبری با طرح غیرمعقول خود مورد انتقاد قرار می‌دهد که ۲۲۰ نماینده پیش از انتخابات از آیت‌الله رئیسی برای نامزدی ریاست جمهوری دعوت‌ کرده بودند.
همچنین کابینه دولت سیزدهم تنها چند ماه قبل و با آرای به شدت بالا و قابل توجه اکثریت نمایندگان ملت حمایت ساکنان بهارستان را با خود به همراه آورد.
این اقدام قطب آبادی درحالی است که این نماینده حامی یک اقلیت شکست خورده در دوران بی کفایتی دولت سابق سکوت کرده بود و تنها با اعلام نمایش اعتصاب غذا در مجلس مخالفت خود با ربا در بانک‌داری کشور را اعلام کرد! این کنش مضحک که در سطح فعالین سیاسی و صنفی بوده نه در شان یک نماینده مجلس درحالی است که نمایندگان مردم باید با طرح‌های عملیاتی خود به اصلاح ساختارها و نظامات قانون گذاری و ریل گذاری قوه مجریه کمک کنند. این شوی سیاسی بارها مورد تمسخر رسانه های مختلف قرار گرفته بود.
اما او اکنون که دولت مورد علاقه‌اش با بی اقبالی رو به رو شده است با عبور از نمایش اعتصاب به نمایش عدم کفایت روی آورده است.
وی معتقد است که دولت با مجلس تعامل ندارد اما در عین حال با افتخار اعلام می‌کند که در نشست‌هایی که با دولت و رییس‌جمهور تشکیل می‌شود شرکت نمی‌کند!
نکته قابل توجه آنکه مصاحبه وی با سایت خبرآنلاین و از رسانه‌های نزدیک به علی لاریجانی و دولت روحانی و جریان طرد شده از جانب مردم انجام شده است.
گفتنی است رضاحسینی قطب آبادی تنها با ۱۳ هزار رای یعنی کمتر از ۳۰ درصد آرای ماخوذه از شهروندان شهربابک موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

برخورد قاطع دولت رئیسی با یک فساد کلان که در دولت قبل پایه‌گذاری شده بود

فساد ۳ میلیارد دلاری واردات چای

اصلاح‌طلبان 2 بار می‌خواستند ایران را وارد جنگ کنند

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.