سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / مقام‌های ترکیه‌ای و عرب در مراسم افطار صهیونیست‌ها!

مقام‌های ترکیه‌ای و عرب در مراسم افطار صهیونیست‌ها!

در شرایطی که نیروهای امنیتی اشغالگر با وحشی‌گری به نمازگزاران در مسجدالاقصی حمله کرده، صدها تن را بازداشت و شماری را نیز به شهادت رسانده‌اند رئیس ‌این رژیم برای مقام‌های عرب و ترکیه افطاری دادند.
به گزارش رای‌الیوم، «اسحاق هرتزوگ»، رئیس‌رژیم اسرائیل و همسرش در مقر رسمی خود در قدس غربی وعده افطاری به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار کردند.

این مراسم قبل از فراخوان‌های یهودیان برای ذبح قربانیان در محوطه‌های مسجدالاقصی در عید پاک یهودیان که دیروز شنبه آغاز شد، برگزار شد.
سایت «واللا» به نقل از بیانیه دفتر هرتزوگ نوشت که در این مراسم افطار دسته جمعی که در خانه رئیس‌اسرائیل برگزار شد، تعدادی از سفرای خارجی در دولت اشغالگر از جمله مصر، اردن، بحرین، امارات، مراکش و نماینده ترکیه و کشورهای دیگر حضور داشتند.

گفتنی است که با وجود روابط مستحکم ترکیه با رژیم اسرائیل، تا به این لحظه سفیری برای آنکارا در تل‌آویو تعیین نشده است.

همچنین در این مراسم افطار، اعضای عرب کنست از جمله منصور عباس، مازن غنایم از فهرست مشترک عربی در کنار امامان جماعت و اعضای شوراها و تعدادی از شخصیت‌های اراضی ۴۸ و نمایندگانی از ارتش رژیم صهیونیستی و پلیس آن حضور داشتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب

توراست معجزه در کف، ز ساحران مهراس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.