سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / آیت‌الله علم‌الهدی: نسبت به اهانت‌ها هیچ حساسیتی ندارم

آیت‌الله علم‌الهدی: نسبت به اهانت‌ها هیچ حساسیتی ندارم

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ایستادگی پای انقلاب و ارزش‌های آن هزینه دارد لذا نسبت به توهین و اهانت‌هایی که به من می‌شود هیچ حساسیتی ندارم و در حقیقت در مقابل بدگویی و توهین واکسینه شده‌ام.

 مشهدمقدس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در جمع جوانان انقلابی مشهد که در اعتراض به تخریب‌ها نسبت به نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گردهم آمده بودند اظهار داشت: ایستادن به پای انقلاب و ارزش‌های انقلاب هزینه دارد بنابراین نسبت به توهین و اهانت‌هایی که به من می‌شود، هیچ حساسیتی ندارم و در حقیقت در مقابل این بدگویی‌ها و توهین‌ها واکسینه شده‌ام.

وی افزود: دوستان انقلاب باید بدانند صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند در زمین چه کسی است و مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند و به گونه‌ای نباشد که در درگاه الهی با سخنان خود گرفتار شویم.

علم‌الهدی با بیان اینکه دشمن اتفاقات داخلی کشور را رصد می‌کند تا برای سرکوب سوژه پیدا کند گفت: دشمن می‌داند که مقابله نظامی با مردم ایران، افسانه و خیال باطل است به همین دلیل به دنبال سرکوب سیاسی است تا مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی عنوان کرد: آنچه در شرایط کنونی بر هر چیزی مقدم است، حفظ اتحاد است، دشمن سعی می‌کند که وحدت مردم ایران و وحدت مسلمین را به هم بزند، اگر چه اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد اما باید وحدت را حفظ کنیم.

هفته گذشته و در جریان سفر رئیس جمهور به مشهد در نشست‌ با فعالان فرهنگی یکی از حاضران نسبت به آیت‌الله علم الهدی کلمات اهانت‌آمیز به کار برده بود لذا قرار بود تجمع مردمی و خودجوش در محکومیت اهانت به نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، ظهر امروز در مقابل اداره کل ارشاد استان برگزار شود که با درایت آیت‌الله علم‌الهدی و پیشگیری از ایجاد حاشیه این تجمع برگزار نشد و آنها در دفتر امام جمعه مشهد حاضر شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

معجزه/ ملاقات شهیدمدافع حرم مرتضی عطایی، با خانواده اش

ويدئو/ شهید مدافع حرمی که بعد از شهادت گریه کرد /سلام خوبی دلم برات تنگ شده

معجره/ شفای همسر خلبان آمریکایی بواسطه ی امام رضا(علیه السلام)

ويدئو/ شفای همسر خلبان آمریکایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.