سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / نارضایتی ۷۵ درصد از آمریکایی‌ها از رویکردهای واشنگتن

نارضایتی ۷۵ درصد از آمریکایی‌ها از رویکردهای واشنگتن

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید فقط ۲۴ درصد از مردم آمریکا از رویکردهای اتخاذ شده توسط سیاست‌مداران کشورشان رضایت دارند.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، از هر چهار شهروند آمریکایی، سه نفر از رویکردهای اتخاذ شده توسط سیاست‌مداران این کشور ناراضی هستند.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، نظرسنجی موسسه «گالوپ» که از یکم تا هجدهم ماه جاری میلادی انجام شده نشان می‌دهد فقط ۲۴ درصد از آمریکایی‌ها از مسیری که کشورشان طی می‌کند رضایت دارند.

در مقابل، ۷۵ درصد از مردم آمریکا از مسیری که کشورشان در حال طی کردن است ناراضی هستند و یک درصد شرکت‌کنندگان هم نظری در این‌باره نداشتند.

از ماه آگوست سال گذشته میلادی تا کنون، میزان رضایت مردم آمریکا از رویکرد سیاست‌مداران این کشور بین ۱۷ تا ۲۴ درصد متغیر بوده است.

بر اساس آمار تفکیکی، از میان شرکت‌کنندگان در نظرسنجی جدید گالوپ، ۴۶ درصد آمریکایی‌های دموکرات از رویکرد واشنگتن رضایت داشته‌اند که این میزان بابت کاهش بحران شیوع ویروس کرونا نسبت به ماه‌های قبل اندکی بهبود یافته است.

از سوی دیگر در میان شهروندان مستقل میزان رضایت از رویکرد سیاست‌مداران آمریکایی ۲۳ درصد و در میان جمهوری‌خواهان فقط ۳ درصد است.

پیش از این نیز بر اساس نظرسنجی «ان‌بی‌سی نیوز» که روز یکشنبه منتشر شد، کاهش محبوبیت جو بایدن رکورد جدیدی را ثبت کرد. در این نظرسنجی، محبوبیت کلی رئیس‌جمهور آمریکا به ۴۰ درصد کاهش یافت که نشان داد ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد او را به عنوان رئیس‌جمهور تایید نمی‌کنند.  

نتایج نظرسنجی «هاروارد کپس – هریس» که بین ۲۳ تا ۲۴ مارس (سوم و چهارم فروردین) انجام شد و وبگاه خبری هیل آمریکا آن را در روز دوشنبه منتشر کرد، نشان داد که اگر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اکنون برگزار می‌شد، ترامپ از حمایت ۴۷ درصد آمریکایی‌ها برخوردار می‌شد، در حالی که بایدن مورد اعتماد ۴۱ درصد قرار می‌گرفت

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ادامه خشونت پلیس علیه خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی

بازداشت شدگان در جریان اعتراضات ضد صهیونیستی آمریکا به ۱۷۰۰ دانشجو

تفاوت ایران با آمریکا

پاورقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.