سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / طنز/مگه خر چه عیبی داره؟!
جاسوس خبرنگار زن اسرائیلی

طنز/مگه خر چه عیبی داره؟!

گفت: یک خبرنگار زن اسرائیلی به نام «کاترین پرز‌شکدم» که با پاسپورت فرانسوی به ایران آمده بود بعد از بازگشت به اسرائیل مصاحبه کرده و گفته است خودم را فرانسوی جا زدم و در برخی از نهادها و خبرگزاری‌های ایران نفوذ کردم و برای آنها مقاله و گزارش نوشتم!
گفتم: خُب، درباره چه موضوعاتی مقاله و گزارش نوشته است؟!
گفت: خودش می‌گوید علیه اسرائیل و آمریکا و عربستان مطلب نوشته بودم!
گفتم:‌ یعنی نفوذ کرده که به اسرائیل و آمریکا و عربستان فحش بدهد؟! اینکه نیازی به نفوذ نداشت! اگر خود نتانیاهو هم به آمریکا و اسرائیل و عربستان فحش بدهد، رسانه‌های ایران آن را چاپ و منتشر می‌کنند.
گفت: نوشته وقتی احساس کردم که ممکن است شناسایی بشوم ایران را ترک کردم!
گفتم: یارو برای دزدی وارد خانه‌ای شده بود. وقتی بند و بساطش را پهن کرد صدایی شنید و از ترس اینکه صاحبخانه بیدار شده باشد پا به فرار گذاشت. رفقایش پرسیدند نتیجه چی شد؟ شیری یا روباه؟ طرف با عصبانیت گفت؛ مگه غیر از شیر و روباه حیوون دیگه‌ای نیست؟
مگه خر چه عیبی داره؟!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تظاهرات ضد اسرائیلی در چند شهر دنیا در نخستین روز 2024

سال نوی میلادی مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا

راهپیمایی ضد اسرائیلی مردم انگلیس در شلوغ‌ترین خیابان «لندن»

شهروندان انگلیسی معترض به رژیم اسرائیل

یک دیدگاه

  1. متاسفانه بنظرمیرسد این ماجرا درسه مرحله برنامه ریزی شده
    مرحله اول نفوذ بوسیله ارائه مطالب موافق نظام و جلب توجه که تو سط این خانم اعمال شد و توسط عوامل موثر مورد توجه قرار گرفت سپس برقراری روابط موردنظر و جذب اطلاعات مدنظر و سپس فرار از معرکه .
    مرحله سوم لو دادن قضایا و اعلام اینکه این ماجرا انگونه که دوستان داخل نظام تصورش را میکردند نبوده ولی بگونه ای این ماجرا پرده برداری شد که عوامل مرتبط با این خانم صرفا هشیار باشند و دلنگران . سپس با یک مصاحبه مهندسی شده در شبکه بی بی سی بگونه ای به همه عواملی که با انها ارتباط برقرار کرده بود کد داد که فعلا ما قصد افشا گری از نامهای شما نداریم و چنانچه دراینده انچه از شما درخواست میشود همکاری ننمایید میتواند آن مدارکی که از شماها دردست داریم افشا گردد و آن هنگام فاجعه اصلی رخ خواهد داد که این عناصر درون نظام بخواهند مطابق میل دشمنان مجبور به همکاری شوند .
    ما باور نمی کنیم که ایشان با ۱۰۰ نفر رابطه داشته اما اگه ۱۰ نفر هم باشد باید منظر فجایع هم طراز فجایع ترور شهید سلیمانی و یا وخیم تر باشیم
    دراین ایام که ایام سالگرد نیمه شعبان و یادکرد خدمات سربازان گمنام امام زمان عج هستیم
    ضمن تقدیر وتشکر از جانبازی های این عزیزان تمنا داریم دراین دوران خطیر که انقلاب اسلامی دایه دار زمینه ساز ظهور حضرت حجت ارواحنا فداه می باشد و دراین راه هزاران خون داده و خون دل داده خورده و زیر سخت ترین فشارهای ممکن قرار داریم با توجه به همه ظرفیت ها و الزامات لازمه مواظب این امانت الهی باشند .
    یاعلی مدد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.