سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / امور تربیتی را در اولویت قرار دهیم تا فرزندان آینده ما ادامه‌دهنده راه شهدا باشند

امور تربیتی را در اولویت قرار دهیم تا فرزندان آینده ما ادامه‌دهنده راه شهدا باشند

حجت الاسلام شیخ لطف الله دژکام نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: به گفته مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باید معنویت مورد توجه ویژه قرار گیرد و گام اول نیز بیداری است.

وی با بیان اینکه آنانی که در خواب غفلت باشند، نمی‌توانند به معنویت دست پیدا کنند، گفت: پس از بیداری، تفکر نقش مهمی دارد، زیرا با تفکر گام مؤثری برای بهبود وضعیت خود برداریم و معنویت اسلامی، معنویت بر پایه تفکر است.
امام‌جمعه شیراز همچنین با اشاره به برگزاری رویدادهای جهانی با موضوعات اسلام و پیامبر (ص) در این کلان‌شهر گفت:
کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت در آئینه ادب و هنر» به میزبانی سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) اقدام مؤثری بوده است و روز مبعث نیز شاهد اختتامیه این کنگره جهانی خواهیم بود.
دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روز ۸ اسفند روز «امور تربیتی» است، گفت: باید امور تربیتی را همواره در اولویت قرار دهیم تا فرزندان آینده ما ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و نهادهایی مانند بسیج به صورت ویژه در این راستا کار می‌کند و سایر نهادها به بحث سبک زندگی ایرانی – اسلامی باید نگاه ویژه کنند و امیدواریم شاهد همکاری بیشتر حوزه علمیه و آموزش و پرورش فارس در این حوزه باشیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بزرگان سطح عالی کشور هیچوقت با سفارشات خارج از قانون حق مسلم نمایندگان را سلب نمی‌کنند!

نماینده ولی فقیه آیت الله سید حسن عاملی

نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم

حجت الاسلام لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.