سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / درمان‌های ساده / تبلیغات در مورد ریزش مو وراهکارهای مقابله با آن بیشتر بدانید

تبلیغات در مورد ریزش مو وراهکارهای مقابله با آن بیشتر بدانید

امروزه برخی از افراد از ریزش مو و نازک شدن موها رنج می برند. تغییر رفتار و رژیم غذایی انسان های امروزی نسبت به گذشته یکی از دلایل اصلی ریزش مو است. برای رفع این مشکل می توان از روش های خانگی و طب سنتی برای درمان ریزش مو استفاده کرد زیرا این توصیه ها اثرات ثابت شده ای دارند و هیچ گونه عوارضی در رشد و تقویت مو ندارند.

چرا پیاز برای درمان ریزش مو و پرپشتی مو مفید است؟

پیاز حاوی مقدار قابل توجهی گوگرد است. غلظت بالای گوگرد موجود در پیاز به رشد مو در همه شرایط کمک می کند. مو به طور طبیعی توسط پروتئین و کراتین در بافت های داخلی خود تقویت می شود و استحکام مو به وجود این مواد در مو بستگی دارد. در واقع یکی از دلایل اصلی ریزش مو کمبود گوگرد و پروتئین در این قسمت از بدن انسان است.

تحقیقات اخیر نشان داده است که آب پیاز با مواد فوق العاده ای که برای رشد و ضخیم شدن موها دارد از ریزش مو جلوگیری می کند. آب پیاز همچنین یک درمان عالی برای آلوپسی یا طاسی منطقه ای است.

آیا از خواص و فواید آب پیاز و پیاز برای درمان ریزش مو و ضخیم شدن موها اطلاع داشتید؟ حالا نوبت نسخه هایی است که با ترکیب پیاز و آب پیاز برای درمان ریزش مو تجویز می شود.

درمان ریزش مو با خیساندن پوست سر با آب پیاز

 پیاز را پوست بگیرید و خوب بشویید. با چاقوی پیاز آن را به 8 قسمت برش دهید و در مخلوط کن بریزید. بعد از اینکه مخلوط کامل شد آن را روی آبکش بریزید تا آب پیاز جدا شود. ریشه و ساقه موهای خود را با آب پیاز به خوبی ماساژ دهید. قیمتها رو برای کاشت می توانید با بسیاری از کشورها می توانید مقایسه کنید حتی در تور استانبول لحظه آخری نیز در سفر به ترکیه که از پیشنهادهای سفر باتو در سایت استفاده می کنید مقایسه کنید.

اجازه دهید موهایتان به مدت 30 تا 45 دقیقه در آب پیاز خیس بخورد. در نهایت موهای خود را با آب و شامپو به خوبی بشویید. توصیه می شود هفته ای یک بار از این روش طبیعی درمان ریزش مو استفاده کنید.

 

درمان ریزش مو با پک پیاز و روغن نارگیل

عناصر:

آب پیاز 1 قاشق غذاخوری

2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

 طرز تهیه ماسک ضخیم کننده مو:

آب پیاز و روغن نارگیل را خوب با هم مخلوط کنید. چند قطره روغن دیگری مانند روغن زیتون را به مواد ماسک مو اضافه کنید. پوست سر را با مخلوط روغن و آب پیاز کاملا ماساژ دهید و ماسک را به مدت 1 تا 1.5 ساعت روی پوست سر بگذارید.

پس از مدتی موهای خود را با آب ولرم و شامپو به خوبی بشویید. این ماسک را بیش از یک بار در هفته استفاده نکنید.

درمان ریزش مو با ماسک موی آب پیاز و عسل

۲ قاشق غذاخوری آب پیاز را با ۱ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. پوست سر و مو را با دقت در این ماسک آغشته کنید. بعد از 15 دقیقه موهای خود را با آب و شامپو بشویید. استفاده از این ماسک مو یک بار در هفته توصیه می شود.

یک ماسک دیگر پیاز و عسل برای درمان سریع ریزش مو

1/4 فنجان آب پیاز خام را با 1 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و موهای خود را با این ماسک ریزش مو ماساژ دهید. این ماسک یکی از بهترین ماسک های هندی برای درمان ریزش مو بوده است و کاشت مو رشت  را از  سایت کاشت با ما بخواهید.

 درمان ریزش مو با پیاز و روغن زیتون

 عناصر:

عدد پیاز کوچک

قاشق غذاخوری روغن زیتون

فنجان آبجو

طرز تهیه ماسک ضخیم کننده مو:

پیاز را خوب در مخلوط کن مخلوط کنید.

روغن زیتون و ماءالشعیر را با پیاز مخلوط کرده و موها را به خوبی روی این ماسک مو بمالید. این ماسک مو باید 1 ساعت روی موها بماند. بعد از 1 ساعت موها را خوب بشویید.

نکته:

برای کسانی که به پیاز حساسیت دارند، حتی مصرف موضعی آن می تواند باعث واکنش شود. همچنین برخی داروها مانند آسپرین می توانند حساسیت به پیاز را افزایش دهند. قبل از استفاده از پیاز برای درمان مو، آزمایش لازم است.

درمان ریزش مو با شنبلیله

شنبلیله گیاهی بومی ایران است. این گیاه علفی است که می تواند در طول مسیر رشد کند. این گیاه خواص دارویی متفاوتی نیز دارد. شنبلیله حاوی هورمون های موثری است که به تقویت مو کمک می کند. برای استفاده از آن باید دانه های شنبلیله را یک شب در آب خیس کنید.

سپس آنها را خوب بکوبید و خمیر صاف را روی پوست سر خود بمالید و سر خود را بپوشانید تا خمیر خشک نشود. نیم ساعت تا یک ساعت بعد سر خود را با آب بشویید. دوز توصیه شده دو بار در هفته است.

درمان ریزش مو با آلوئه ورا

این گیاه کاکتوس مانند بیشتر در مناطق خشک می روید. ژل آلوئه ورا داخلی می تواند شوره سر و خارش پوست سر را از بین ببرد و به پاکسازی و تقویت مو کمک کند. سیب زمینی را پوست گرفته و آب آن را بگیرید. آن را در مخلوط کن مخلوط کنید و سپس روی سر خود بمالید. بعد از حدود یک ساعت، سر خود را با آب بشویید.

درمان ریزش مو با آب پیاز

اکثر مردم از استفاده از آب پیاز برای تقویت موهای خود خوشحال هستند. تاثیر آب پیاز در از بین بردن شوره سر، عفونت و قارچ بسیار زیاد است و گوگرد موجود در آن باعث گردش خون می شود. آب پیاز را به مدت نیم ساعت روی سر خود بگذارید سپس بشویید.

درمان ریزش مو با ماست

استفاده از ماست در مبارزه با خارش و شوره سر و همچنین برای رشد، درخشندگی و تقویت مو موثر است. ماست حاوی ویتامین های گروه B است که به جلوگیری از شکنندگی و نازک شدن مو کمک می کند.

درمان ریزش مو با خوردن ماهی

ماهی به دلیل محتوای بالای امگا 3 غنی ترین منبع گوشت سفید است. گوشت سفید یکی از مفیدترین گوشت هاست. امگا 3 تاثیر قابل توجهی بر سلامت مو دارد. مصرف روغن ماهی خوراکی به سلامت موهای شما کمک زیادی می کند.

درمان ریزش مو با ماهی

همچنین می توانید از روغن ماهی به عنوان ماسک مو استفاده کنید. روغن ماهی را با روغن زیتون مخلوط کرده و سر خود را مرطوب کنید، این مخلوط را روی سر بمالید و بعد از نیم ساعت سر خود را بپوشانید، سر خود را با شامپوهای مناسب بشویید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ترکیب زردچوبه با این ۲ میوه بهشتی

زردچوبه، سیب و انگور

استفاده از سلول درمانی برای درمان کمردرد

نخستین آزمایشهای سلول درمانی برای درمان کمردردهای ناشی از تخریب دیسک و اوتیسم در پژوهشگاه رویان جواب داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.