سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / «روایت شیدایی»‌ شهید قاسم سلیمانی + فیلم

«روایت شیدایی»‌ شهید قاسم سلیمانی + فیلم

مجموعه مستند «روایت شیدایی» در ۸ قسمت ۳۰ دقیقه ای در گروه تلویزیونی روایت فتح تهیه و تولید شده است که در ایام شهادت سردار دل‌ها از تلویزیون پخش می‌شود

در زمانه‌ای که دشمنان دین خدا با تمام قوا برای نابودی اسلام و مسلمین هجوم آوردند، شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش به تبعیت از ولی فقیه با بصیرت و دشمن شناسی به موقع بپا خاستند و با مجاهدت و از جان‌گذشتگی، نقاب از چهره کفر و نفاق دشمنان که با نام خدا و پیامبر مهربانش هرگونه جنایت ضد بشری را مرتکب می شدند از هم دریده و نقشه شوم فتنه گران بین المللی را در هم شکستند.

مجموعه مستند «روایت شیدایی» این مجاهدت و بصیرت مدافعین حرم به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در کشور سوریه و جبهه های محور مقاومت به تصویر کشیده است.

این مجموعه در قالب مستند و در ۸  قسمت ۳۰ دقیقه ای در گروه تلویزیونی روایت فتح تهیه و تولید شده است و در ایام دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها از شبکه های قرآن، مستند و افق به نمایش در می‌آید.

برخی عوامل تولید مجموعه مستند «روایت شیدایی» عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان: شاهرخ کیوان‌نیا، برنامه‌ریز و هماهنگی تولید: احمد طرفی، مدیر تولید و مترجم: مجتبی سیبویه، دستیار کارگردان و تصویربردار: علی کیوان‌نیا، تدوینگر و صداگذار: مرتضی صادقی، نویسنده: سیدحبیب حبیب‌پور، گوینده: علی همت مومیوند، گرافیک و طراح نشان: محمد حسن نظرزاده

.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی

عبدالحمید قدیریان، چهره هنر انقلاب از احوال فرهنگ در این روزگار می‌گوید

کتاب سربلند میدان ..را بخوانید

سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.