سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / داعش در افغانستان گروه کوچکی بود که متلاشی‌اش کردیم!

داعش در افغانستان گروه کوچکی بود که متلاشی‌اش کردیم!

سخنگوی طالبان می‌گوید داعش در افغانستان، گروهی کوچک بود که جایی در افغانستان نداشت و آنها موفق شدند این گروه تروریستی را به طور کامل متلاشی کنند. ساعاتی پس از این اظهارات خبر وقوع دو انفجار تروریستی در این کشور منتشر شد!

در حالی که طی سه ماه گذشته بر اثر عملیات‌های تروریستی گروه داعش در شهرهای مختلف افغانستان صدها نفر به خاک و خون کشیده شده‌اند سخنگوی طالبان در جدیدترین اظهارات خود گفته است که «داعش گروه کوچکی در افغانستان بود که توسط طالبان متلاشی شد».

به گزارش «ذبیح‌الله مجاهد» معاون وزارت اطلاعات و فرهنگ و سخنگوی طالبان با اظهار اینکه از زمان تسلط آنها بر افغانستان بیش از 670 تروریست داعشی بازداشت شده‌اند، تصریح کرد که هیچ جایی برای این تروریست‌ها در افغانستان وجود ندارد. مجاهد با اعلام اینکه در این مدت 25 مخفیگاه داعش در کابل و جلال‌آباد نابود شده، افزود: «داعش دیگر تهدید بزرگی در افغانستان نیست، آنها گروه کوچکی بودند که در کابل و جلال‌آباد متلاشی شده‌اند…پیش از این داعش از حمایت نیروهای دولت سابق برخوردار بود، اما اکنون مخفیگاه‌های آنها را نابود کرده‌ایم، این تروریست‌ها جایی در افغانستان ندارند، زیرا مردم افغانستان ایدئولوژی آنها را نمی‌پذیرند.»
2 انفجار تروریستی
خبر دیگر از افغانستان اینکه منابع خبری عصر دیروز از وقوع  2 انفجار در غرب کابل خبر دادند. شاهدان عینی گفتند که انفجار اول یک دستگاه خودرو مسافری را در ایستگاه مدرسه «دشت برچی» در ناحیه ششم کابل هدف قرار‌ داده است. دومین انفجار نیز در منطقه «پل سوخته» رخ داده است. «سعید خوستی»، سخنگوی وزارت کشور طالبان درباره انفجارهای عصر دیروز کابل گفت: در نتیجه‌ این انفجار، 2 غیرنظامی کشته و سه غیرنظامی دیگر زخمی شده‌اند. وی توضیح داد که در انفجار نخست در مقابل ورودی «مصلای شهیدمزاری» دو نفر کشته و سه نفر زخمی شده‌اند. همچنین به گفته‌ او، در انفجار دوم یک زن زخمی شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رونمایی از ۱۵۰ دستاورد هسته‌ای طی یک‌سال گذشته

بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی

مسکو: اسرائیل اعتراف کرد بمب اتمی دارد؛ سازمان‌های بین‌المللی کجا هستند؟

«ماریا زاخاروا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.