سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / از هر 3 کارمند پارلمان استرالیا یک نفر قربانی خشونت جنسی شده است

از هر 3 کارمند پارلمان استرالیا یک نفر قربانی خشونت جنسی شده است

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، زورگویی و آزار جنسی در پارلمان استرالیا فراگیر است و قانونگذاران و کارمندان آن را تحت‌ تاثیر قرار‌داده تا جایی که از هر 3 کارمند یکی قربانی این خشونت جنسی می‌شود. در میان قربانیان، تعداد زیادی نماینده پارلمان دیده می‌شود!

پس از یک تحقیقات هفت ماهه، روز سه‌شنبه گزارش رسمی که با تایید دولت «کانبرا» تهیه شده منتشر شد که نشان می‌دهد، از هر سه فرد شاغل در پارلمان استرالیا، یک فرد آزار و اذیت جنسی را حین فعالیت در آنجا تجربه کرده‌ است. این آمار شامل ۶۳ درصد از نمایندگان زن در پارلمان استرالیا نیز می‌شود. در این گزارش با ۱۷۰۰ تن مصاحبه شده است.
 خبرگزاری فرانسه نقل می‌کند، یکی از مصاحبه‌شوندگانِ این تحقیق می‌گوید: «سیاستمداران مرد به چیزی جز امور جنسی و اظهارنظر درباره ظاهر شما فکر نمی‌کنند، چون فرهنگ به آنها چنین اجازه‌ای را می‌دهد.» این تحقیقات پس از آن به جریان افتاد که خشم گسترده‌ای بابت تجاوز به یک کارمند پارلمان استرالیا داخل دفتر یک وزیر ایجاد شد.

«بریتنی هیگینز»، قربانی این وحشی‌گریِ جنسی، گفته است از طرف یکی از مشاوران سابق خانم «لیندا رینولدز»، وزیر دفاع استرالیا، مورد تجاوز قرار گرفته است. این اتهام دولت کانبرا را رسوا کرد. قانون‌گذاران مخالف پارلمان استرالیا به شدت رینولدز را مورد انتقاد قرار‌داده‌اند.

برخی خواستار استعفای او به دلیل نحوه برخورد با پرونده هیگینز شده‌اند. این افشاگری موجی از اعتراضات سراسری را با درخواست اصلاحات به جریان‌ انداخت و ده‌ها هزار نفر در بیش از ۴۰ شهر استرالیا به خیابان‌ها آمدند و علیه آزار جنسی زنان تظاهرات کردند.

تنها در ملبورن ۱۰ هزار زن با شعار «راهپیمایی برای عدالت» به خیابان آمدند. گفتنی است، سال 2017 بود که نام ۳۶ نماینده پارلمان انگلیس به عنوان متجاوزین جنسی توسط قربانیانی اعلام شد که تا آن زمان به دلیل تهدید‌های مختلف اعم از بیکار شدن، مخاطرات جانی و… سکوت کرده بودند؛ از آن زمان تاکنون تعدادی از نمایندگان عضو هر ۲ حزب اصلی انگلیس به آزار و اذیت و تجاوز جنسی محکوم شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا

صدها دانشجوی استرالیائی و دانشگاه های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.