سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / هزینه دولت روحانی را دادیم ولی پشیمان نیستیم

هزینه دولت روحانی را دادیم ولی پشیمان نیستیم

جواد امام، چهره نزدیک به خاتمی:

هزینه دولت روحانی را دادیم ولی پشیمان نیستیم/ مردم هنوز از اصلاحات روی گردان نشده اند.

جواد امام، فعال سیاسی اصلاح طلب و چهره نزدیک به سید محمد خاتمی گفته است: «اگر اصلاح طلبان قدرت طلب بودند باید سهمی را از دولت آقای روحانی طلب می کردند ولی اصلاح طلبان بدون هیچ سهمی، هزینه دولت آقای روحانی را پرداخت کردند و از آن بابت پشیمان نیستیم».

درباره اظهارات این چهره نزدیک به خاتمی باید دو نکته را متذکر شد:

یک: در حالی که مردم با گوشت و پوست و استخوان خود ناکارآمدی‌های دولت روحانی را حس کرده و می‌کنند، اما اصلاح طلبانی نظیر جواد امام نه تنها از این موضوع عذرخواهی نمی‌کنند بلکه بدون واهمه اعلام می کنند که از پیشنهاد روحانی به مردم پشیمان نیستند. جالب آنجاست که با وجود این وقاحت، اصلاح طلبان می‌خواهند عدم مشارکت برخی از گروه‌های جامعه که مستقیما به دلیل سرخوردگی از انتخاب روحانی مربوط است را به شورای نگهبان ربط بدهند که چرا جهانگیری و لاریجانی به عنوان شرکای روحانی در ایجاد وضع کنونی را تائید صلاحیت نکردند!

دو: اصلاح طلبان در حالی با مظلوم نمایی از عدم نقش در کابینه روحانی سحن می‌گویند که اکثر کرسی های دولت روحانی در این هشت در اختیار اصلاح طلبان بوده است. جهانگیری، آخوندی، ربیعی، زنگنه، حجتی، انصاری، مولاوردی، ابتکار، شریعتی، اردکانیان و… نمونه هایی از مدیران اصلاح طلب دولت روحانی هستند.

جواد امام همچنین گفته است: «اصلاح طلب و اصلاح طلبی با توجه به شناختی که از جامعه دارد باید بازبینی مجددی نسبت به برنامه ها و شعار های خود داشته باشد. ما به یک بازسازی و آسیب شناسی فردی و تشکیلاتی نیاز داریم تا مطالبات مردم را پیگیری کنیم و درگیر قدرت طلبی و مسند طلبی نشویم. اصلاح طلبی و هر جریان دیگری به پشتوانه مردم معنا پیدا می کند و من فکر می کنم، مردم هنوز از اصلاحات روی گردان نشده اند و فاصله بین مردم و حاکمیت نگاهی است که به دلیل سیاست های جاری ایجاد شده است».

ظاهرا این فعال اصلاح طلب طرد جدی اصلاح طلبان از سوی مردم در انتخابات مجلس و 2.5 میلیون رای به همتی به عنوان نماینده اصلاح طلبان در انتخابات اخیر را از یاد برده است یا اینکه سعی می کند به خود دلداری بدهد. حتی با وجود امضای خاتمی پای لیست اصلاح طلبان شورای شهر تهران، نفر اول لیست اصلاح طلبان در رده سی و ششم با کسب 36 هزار رای قرار گرفت.

گفتنی است چندی پیش جواد امام در اظهاراتی بی شرمانه گفته بود: «در جمهوری اسلامی آرای مردم به سخره گرفته می‌شود» و «مردم حمایتشان را از حکومت دریغ کرده‌اند».

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آقای خاتمی! همراهی با مردم یا همکاری با دشمن؟!

فتنه ۸۸ نتانیاهو آقای خاتمی و دوستان مدعی اصلاحات ایشان را «‌بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران معرفی کرد‌

تجربه تلخ سیاسی برای پرفسور غیرسیاسی

حضور پرفسور سمیعی در کنسرت یکی از خواننده‌های لس آنجلسی جنجالی شده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.